• Scorurile afișate pe interfață nu erau de fapt egale cu scorul mediu acordat de toți utilizatorii Netflix care ofereau stele pentru episoadele vizionate sau filme.
  • Noul sistem Double Thumbs Up de la Netflix este în lucru de aproximativ un an, dar s-ar putea să nu fie iterația finală a sistemului de rating pe care o vor adăuga în cele din urmă.
  • Netflix implementează acum noua sa funcție Double Thumbs Up pentru utilizatorii din întreaga lume.

Dacă urmăriți cu regularitate un serial TV, probabil că știți deja că există o mare diferență între a iubi și doar a plăcea un serial de pe Netflix. Oricine se poate bucura pur și simplu de o emisiune și apoi poate face clic pe butonul „Thumbs Up” pentru a o salva pentru mai târziu sau pentru a-i spune motorului de recomandare Netflix să vă ofere alte emisiuni TV similare. 

Există, de asemenea, opțiunea de a refuza o emisiune TV, ceea ce, la rândul său, face ca Netflix să recomande emisiuni similare mai rar. Dar de ce nu pot utilizatorii Netflix să-și definească și mai mult gusturile? Începând cu 11 aprilie, compania abordează frontal această preocupare cu noul său buton Double Thumbs Up, care, în esență, permite utilizatorilor să indice că le place ceva chiar mai mult decât de obicei.

Conceptul este exact la fel de simplu pe cât pare. Dacă sunteți un fan înrăit al unor seriale precum „Breaking Bad” și „Better Call Saul”, dar vă plac doar ocazional seriale precum „Seinfeld”, acum puteți indica mult mai clar algoritmului platformei setul de preferințe. Netflix speră că delimitarea între emisiunile care sunt Double Thumb-worthy și cele care sunt doar Thumb-worthy poate servi la crearea unei experiențe Netflix mult mai captivante pentru toți cei implicați.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Până în jurul lunii aprilie 2017, orice utilizator Netflix putea evalua o emisiune TV sau un film pe o scară de cinci puncte. Acest sistem a funcționat mai mult pentru a curatori propria listă de redare; de asemenea, a oferit un scor numeric pentru ca alții să își bazeze deciziile de vizionare.

În 2017, Business Insider a relatat că Cameron Johnson de la Netflix a descris trecerea de la un sistem de stele la un sistem de ridicare a două degete ca fiind un lucru care a permis platformei să fie mai transparentă în ceea ce înseamnă de fapt un scor.