Snapchat a lansat Collab Studio pentru a aduce noi oportunități influencerilor de top. Cum funcționează noul program

ISTANBUL, TURKEY - FEBRUARY 24: In this photo illustration a mobile phone screen displays the Snapchat logo in front of a keyboard in Istanbul, Turkey on February 24, 2020. Muhammed Enes Yildirim / Anadolu Agency/ABACAPRESS.COM

Snapchat oferă o nouă modalitate prin care influencerii se pot conecta cu brandurile pentru a crea conținut sponsorizat, scrie Business Insider.

Collab Studio, pe care compania l-a anunțat marți, va permite mărcilor să contacteze direct și să încheie parteneriate cu Snap Stars, care sunt cei mai buni influenceri ai platformei și care includ figuri publice și personalități cunoscute din social-media, precum David Dobrik și Hannah Stocking.

Snapchat a devenit în ultima vreme un favorit al creatorilor – compania mamă Snap se laudă cu peste 750 de milioane de utilizatori lunari ai aplicației, dintre care majoritatea o deschid de aproape 40 de ori pe zi.

Pe lângă baza sa de utilizatori în creștere, a devenit populară printre influenceri datorită mai multor programe de monetizare a creatorilor. Printre acestea se numără un program beta prin care Snap împarte veniturile din publicitate cu anumiți creatori; Snap shows, care sunt versiuni mai lungi ale poveștilor Snap care oferă, de asemenea, creatorilor o parte din banii din publicitate; și provocări prin care influencerii pot câștiga bani pentru conținutul cu cea mai bună performanță. (Noul program de partajare a veniturilor din publicitate, în special, a stârnit interes în rândul creatorilor, deoarece platforma a anunțat recent că mai mulți utilizatori Snapchat vor fi eligibili pentru a se alătura).

Noul Collab Studio de la Snap oferă mărcilor posibilitatea de a lucra cu patru parteneri inițiali – Whalar, Beeline by Brat TV, Influential și Studio71 – pentru a produce conținut video. Cu mii de creatori pe platformă, Collab Studio ajută, de asemenea, companiile să identifice cele mai bune talente pentru campaniile lor, să execute contracte și să urmărească rezultatele.

Snapchat se bazează pe relații reale”, a declarat Rob Wilk, președintele Snap pentru America, în comunicatul de presă al companiei. El a precizat că majoritatea oamenilor folosesc platforma pentru a se distra cu familia și prietenii lor, ceea ce, la rândul său, determină influența pentru branduri.

În prezent, serviciul este disponibil doar în SUA, dar un purtător de cuvânt al Snap a declarat că societatea intenționează să conecteze partenerii de marcă cu creatorii de pe alte piețe în curând.

Citește și

Exit mobile version