TikTok domină ecranele românilor. Cum a fost folosită platforma de Călin Georgescu

TikTok domină scena digitală din România, cu aproape 9 milioane de conturi și o creștere de 20% într-un singur an.

Practic, în acest moment, jumătate din populația țării deține un cont pe aplicația chinezească. Platforma nu mai este doar un loc de distracție, ci o forță politică, Călin Georgescu ajungând pe primul loc în alegerile din 2024 grație popularității sale pe TikTok.

„Păi răspunsul este unul foarte simplu și o să fiu foarte direct. Noi am făcut ca această platformă să fie cea mai căutată și cea mai dorită de utilizatori în a fi consumată. Lucrurile sunt foarte simple, inclusiv la modul în care s-au întâmplat, strict politic vorbind, strategiile de promovare și de a atrage valul de oameni care să meargă să voteze pe domnul Georgescu. 

De ce spun asta? Pentru că platforma a fost folosită cu scopul de a ținti masele mici de oameni, în funcție de algoritmul pe care fiecare utilizator l-a creat în jurul contului său, și prin a distribui în masă conținutul în care oamenii s-au încrezut.

Pentru că, foarte important, TikTok înseamnă attention span. Înseamnă 2,5 secunde în care avem atenția sporită pe un tip de conținut. Fie că vorbim despre un conținut foto, fie că vorbim despre un conținut video. Asta s-a și dorit în campania electorală. Conținut simplu, cu propoziții clare și simple pe care să le poată înțelege orice tip de utilizator.

Atenție, strategia a fost că TikTok-ul este platforma tuturor românilor, nu doar a tinerilor, cum de altfel se vehicula în trecut. Și pe acesta s-a și marjat. Conținut simplu, care să poate fi distribuit cât mai ușor în rândul oamenilor. 

Și un exemplu real a fost că ieri m-am întâlnit cu o cunoștință care mi-a spus, Robert, de când am deschis TikTok-ul săptămâna trecută, la fiecare scroll îmi apărea acest individ politic”, a declarat Robert Feraru, Expert Social Media, pentru Aleph News.

Exit mobile version