• TikTok își face reclamă la televiziunile din SUA.
  • Platforma își face reclamă ca să nu fie interzis în America.
  • Americanii văd la TV o reclamă despre cum ar fi lumea fără TikTok.

Social media ajunge la televizor, dar nu așa cum te-ai aștepta. Platforma aruncă cu milioane de dolari în posturile din America ca să scape de interdicții. Peste 2 milioane de euro a dat TikTok pe sloturi de publicitate la televiziuni din New York, Nevada, Montana și alte 5 state din America ca să țină platforma în viață. Reclama nu era programată în bugetul chinezilor și a apărut după ce senatorii americani au propus ca TikTok să fie interzis în America daca nu e cumpărat de o companie americană.

Scopul reclamei? Să le arate americanilor cum ar arata viața lor fără TikTok, așa că mai mulți utilizatori spun de ce e atât de importanta platforma chinezească. Unul aduce aminte de cele 5 milioane de afaceri mici din America care vor rămâne fără locul în care își fac reclamă, iar asta poate să lase mulți oameni fără locuri de muncă. Campania TikTok a început ieri noapte și va ține până pe 18 sau 24 aprilie, în funcție de cum hotărăsc chinezii.

Citește și

Recomandări

MACRON CERE ARMĂ NUCLEARĂ PENTRU UE
CE FACEM CU POLUAREA?
CHINA AVERTIZEAZĂ SUA
BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
NO MORE EMMA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN