- Netflix vrea să lanseze, cel puțin, un film nou în fiecare săptămână din acest an.
- 70 de producții sunt, deja, anunțate.
- Netflix a scumpit, luna trecută, abonamentele pentru serviciul de streaming din SUA și Canada.
Netflix vrea să lanseze, cel puțin, un film nou în fiecare săptămână din acest an. La fel ca în 2021, Netflix va publica și anul acesta cel puţin un film original nou pe săptămână, o strategie menită să ţină abonaţii conectați pe întreaga durată a anului.
Platforma a publicat un scurt teaser video cu filmele originale pe care le va lansa, anul acesta, cel puţin șaptezeci, câte unul în fiecare săptămână. Evident, din noile producţii Netflix nu lipseşte Ryan Reynolds.
Trailerul este plin de secvențe din diferite filme, multe dintre ele producții noi: „Knives Out 2”, „Enola Holmes 2”, „Slumberland”, „Pinocchio” în viziunea lui Guillermo del Toro, „The Gray Man”. Însă oferta nu se oprește aici. Netflix va găzdui și producții ambițioase ale unor regizori la fel de ambițioși, dar și filme high-budget de diverse genuri. Printre cele mai importante filme de anul acesta se numără și „Texas Chainsaw Massacre”, „Senior Year” și „Day Shift”. Netflix propune câte ceva pentru toată lumea.
Ce actori vom vedea pe Netflix în acest an
Pe lista celor mai cunoscuți actori din filmele Netflix 2022 se află Ryan Gosling, Chris Evans, Jamie Foxx, Adam Sandler.
Universul Netflix se extinde cu noi comedii, filme de acțiune și thriller, mistere, drame și continuări, care vor apărea în fiecare săptămână.
Însă, platforma dă semne că vrea să-și scumpească abonamentele în unele regiuni. Deja a scumpit, luna trecută, abonamentele pentru serviciul de streaming din SUA și Canada.
Compania nu a anunțat oficial scumpiri și în alte țări, dar, în general, tendința este urmată și în alte regiuni în care serviciul de streaming este disponibil. Motivul pentru care Netflix scumpește abonamentele este acela că platforma a cheltuit miliarde de dolari pe un conținut nou, iar potențialul de a atrage noi clienți este unul mult mai mic decât acum câțiva ani când piața nu era încă saturată.
Mai multe filme, divizia de gaming, și actualizările aduse interfeței s-ar putea număra și ele printre motivele pentru care compania ar vrea să schimbe abordarea când vine vorba de costurile abonamentelor.