• A fost lansat un nou satelit care va oferi o imagine fără precedent a vieții marine microscopice de pe Pământ și a particulelor atmosferice.
  • Misiunea NASA PACE, sau Plancton, Aerosol, Nori și Ecosistemul oceanic, a decolat joi, la ora 1:33 a.m., ora Europei Centrale, la bordul unei rachete SpaceX Falcon 9.
  • Misiunea urmează să descopere cum aerosolii și norii, dar și fitoplanctonul din ocean servesc drept indicatori pentru sănătatea oceanelor și încălzirea globală.

Misiunea NASA PACE, sau Plancton, Aerosol, Nori și Ecosistemul oceanic, a decolat joi, la ora 1:33 a.m., ora Europei Centrale, la bordul unei rachete SpaceX Falcon 9, de la Stația Forțelor Spațiale Cape Canaveral din Florida, scrie CNN.

Misiunea urmează să descopere cum aerosolii și norii, dar și fitoplanctonul din ocean servesc drept indicatori pentru sănătatea oceanelor și încălzirea globală. Cele trei instrumente de la bordul PACE, inclusiv două polarimetre și o cameră foto, vor capta un curcubeu de date pe diferite lungimi de undă ale luminii care „ne va permite să vedem lucruri pe care nu am putut să le vedem niciodată până acum”, a declarat Karen St. Germain, director al Diviziei de Științe ale Pământului din cadrul NASA.

CÂND ÎNCEP COPIII SĂ FOLOSEASCĂ A.I.
JAPONIA PREZINTĂ TEHNOLOGIA 6G
MET GALA 2024
IOHANNIS SE ÎNTÂLNEȘTE CU BIDEN
GATES ÎȘI VINDE IAHTURIURILE
CUM ARATĂ UK LA UN AN DE LA ÎNCORONARE?

Oamenii de știință au început să se gândească la o modalitate de a înțelege mai bine felul în care procesele oceanice și atmosferice modelează planeta în urmă cu aproximativ 20 de ani, a declarat Jeremy Werdell, cercetător în cadrul proiectului PACE.