• Oamenii de știință s-au gândit la câteva moduri noi prin care am putea să scăpăm de caniculă.
  • Noile strategii își propun să blocheze Soarele, mai exact, lumina reflectată de stea pentru a contrabalansa efectele încălzirii planetei.
  • Cristian Român, senior editor la Revista Știință și Tehnică: Soluțiile sunt fezabile.

Noile strategii își propun să blocheze Soarele, mai exact, lumina reflectată de stea pentru a contrabalansa efectele încălzirii planetei. Practic, experții încearcă să aplice un filtru pe Soare.

SUA nu au dat încă unda verde acestui proiect, dar vor să vadă cum ar putea arăta tehnologiile necesare.
Cristian Român, senior editor la Revista Știință și Tehnică, a vorbit despre acest subiect la Aleph News.

„Proiectul este mai vechi, încercăm să manipulăm atmosfera terestră astfel încât o mare parte din radiațiile solare care duc la încălzirea Terrei să se întoarcă în spațiu. Se propune ca în straturile stratosferei să fie introduși aerosoli, particule foarte fine de praf. Aceștia aerosoli sunt generați pe cale naturală în cazul erupților vulcanice masive. De-a lungul istoriei am avut răciri semnificative provocate de această prezență a aerosolilor în zonele stratosferice.”, a spus Cristian Român, la Aleph News.

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
OLIVIA RODRIGO NU MAI CÂNTĂ ÎN UK
GOOGLE DĂ BANI GREI LA APPLE
GEN Z SE DISTREAZĂ CU POWERPOINT-URI

„NASA și alte agenții spațiale își propun să folosească oglinzi spațiale foarte mari pentru a produce energie electrică în spațiul cosmic, care să fie trimis apoi pe Pământ. Soluțiile sunt fezabile.”, a mai precizat acesta.