- În era smartphone-ului, editările digitale pentru a îmbunătăți fotografiile au devenit obișnuite, de la amplificarea culorilor până la ajustarea nivelurilor de lumină.
- Cele mai recente smartphone-uri Google lansate săptămâna trecută, Pixel 8 și Pixel 8 Pro, merg cu un pas mai departe decât dispozitivele de la alte companii. Ei folosesc AI pentru a ajuta la modificarea expresiilor oamenilor în fotografii.
- Noua tehnologie de inteligență artificială a Google a fost descrisă în mod diferit de comentarii și recenzii tehnologiei ca fiind potențial „neplăcută” și „înfricoșătoare”.
În era smartphone-ului, editările digitale pentru a îmbunătăți fotografiile au devenit obișnuite, de la amplificarea culorilor până la ajustarea nivelurilor de lumină, scrie BBC.
Acum, o nouă generație de instrumente pentru smartphone-uri alimentate de inteligență artificială (AI) se adaugă la dezbaterea despre ce înseamnă să fotografiezi realitatea.
Cele mai recente smartphone-uri Google lansate săptămâna trecută, Pixel 8 și Pixel 8 Pro, merg cu un pas mai departe decât dispozitivele de la alte companii. Ei folosesc AI pentru a ajuta la modificarea expresiilor oamenilor în fotografii.
Ce editează Google în poze
Google poate căuta acum prin fotografiile tale pentru a amesteca și potrivi expresii din trecut, folosind învățarea automată pentru a pune un zâmbet dintr-o fotografie diferită a acestora în imagine. Google îl numește Best Take.
De asemenea, dispozitivele le permis utilizatorilor să ștergă, să mute și să redimensioneze elementele nedorite dintr-o fotografie – de la oamenii la clădiri – „completând” spațiul lăsat în urmă cu ceea ce se numește Magic Editor
Pozele nu trebuie să fie făcute pe același dispozitiv. Folosind Pixel 8 Pro, puteți aplica așa-numitul Magic Editor sau Best Take oricărei fotografii din biblioteca dvs. Google Foto.
De ce sunt oamenii în dubii
Noua tehnologie de inteligență artificială a Google a fost descrisă în mod diferit de comentarii și recenzii tehnologiei ca fiind potențial „neplăcută”, „înfricoșătoare” și având potențialul de a „pune amenințări serioase la adresa încrederii deja fragile a oamenilor în conținutul online”.
Citește și: