• Grupul Airlines for Europe și-a exprimat îngrijorarea cu privire la noii algoritmi din Google Search.
  • Companiile din domenii precum aviație, hoteluri și retail se tem că vor fi lăsate în afara schimbărilor aduse de Google.
  • Aceste companii se tem că Google va favoriza propriile servicii și produse.

Google dă emoții companiilor din turism, atât cele aeriene, cât și de hoteluri sau retail. Cum? Face schimbări în rezultatele afișate de motorul de căutare, Inteligența Artificială urmând să aibă un rol mult mai important. Ceea ce a determinat un grup care reprezintă un număr mare de companii europene să trimită un avertisment către Google și Uniunea Europeană.

Ce a transmis în scrisoare acest grup?

Grupul trage un semnal de alarmă cu privire la schimbările pe care compania urmează să le implementeze. Cer ca Google să respecte legea pentru serviciile digitale, cunoscută după acronimul DMA, care trasează pentru Big Tech anumite limite. Însă nu e suficient pentru Airlines for Europe, un grup de lobby care reprezintă companii aeriene preucm Air France sau British Airways, dar și grupuri hoteliere cum sunt Hotrec, European Hotel Forum sau EuroCommerce. Într-o scrisoare trimisă către șeful antitrust al UE, Margrethe Vestager, și șefului industriei UE, Thierry Breton, ei transmit că schimbările pregătite de companie riscă să epuizeze veniturile din vânzări directe ale companiilor, acordând mai multă importanță intermediarilor online puternici din cauza tratamentului preferențial pe care l-ar primi.

Compania este deja investigată pentru posibile încălcările ale DMA, așa că această transformare a Google Search este una extrem de importantă pentru companie. Și una pe care trebuie să o facă fără să încalce prevederile legii astfel încât să nu se ajungă la sancțiuni.

Recomandări

SUA APĂRĂ COREEA DE SUD
CE POARTĂ VEDETELE LA VOGUE WORLD
CUM SE SCHIMBĂ CONSUMUL DE NEWS?
RUSIA AMENINȚĂ SUA
COALIȚA DECIDE DATA PREZIDENȚIALELOR
CER DAUNE DE LA NASA

Citește și