• În cazul electricelor, riscul de a lovi un pieton se dublează, mai ales în zonele urbane.
  • Motorul silențios și lipsa de experiență a șoferilor tineri sunt cauzele principale.
  • Titi Aur: Întrucât electricele se conduc diferit, programele de pregătire trebuie adaptate.

Șoferii de mașini electrice trebuie să fie mai atenți. Un studiu arată că acestea sunt mai predispuse la incidente pentru că sunt mai silențioase. Lipsa de experiență a conducătorilor este o altă cauză. Așa stă realitatea de pe stradă?

Ce probleme pot să apară odată cu creșterea tehnologiei din noile mașini, inclusiv când vorbim despre vehiculele electrice?

„Această situație are o componentă foarte reală și o componentă foarte falsă. Este doar o impresie. Și vă spun de ce. Pentru că raportarea corectă a numărului de accidente, a numărului de morți, a numărului de răniți nu este corect să se facă în funcție de sau la număr de locuitori, așa cum se face în general orice statistică, „Câți morți avem la număr de locuitori” sau „Câte accidente avem per mașinile X?”, să zicem electrice, în cazul de față”, a explicat Titi Aur, expert în conducerea defensivă, pentru Aleph News.

„O mașină electrică este cumpărată, în general, de o persoană potentă financiar, pentru că din păcate, mașinile electrice sunt încă foarte scumpe. Și spun „din păcate”, pentru că ar trebui să fie cât mai multe pe stradă, dar această barieră financiară ne face să avem mai puține decât ar trebui. Cel care are bani mai mulți, circulă mai mult și atunci, făcând kilometrii mai mulți, bineînțeles că și riscul de accidente este mai mare. Așa cum statistica ar trebui să fie făcută la câți morți avem la număr de kilometri parcurși și nu la număr de locuitori”, a adăugat Titi Aur.

Recomandări

PUTIN ÎȘI APROVIZIONEAZĂ BUNCĂRUL
ZELENSKI CÂȘTIGĂ PRIMA RUNDĂ
SUMARIN RUSESC, REPERAT ÎN LARGUL COASTEI DE VEST A SCOȚIEI
CHINA TRIMITE DOI URȘI PANDA ÎN AUSTRALIA
CHATBOTUL A.I. DE LA META NU VINE ÎN EUROPA
ZELENSKI: PUTIN NU VA PUNE CAPĂT RĂZBOIULUI

Citește și