• În contextul pandemiei, tot mai mulţi oameni aleg să călătorească .. virtual
  • Aplicaţiile National Geographic VR şi Wander sunt printre cele mai populare
  • Peste 60 de aplicaţii pe Oculus Quest 2 au avut venituri de peste 1 milion de dolari

Ai fi vrut să călătorești în ultima vreme, dar toate drumurile ți-au fost închise. Nu și dacă ai apelat la tehnologie. Cu ochelarii de realitate virtuală poți să vezi locurile pe care le-ai fi vrut să le vizitezi.

Așa s-a ajuns ca numărul aplicațiilor să fie de 69 în 2020, de la 35 în 2019.

De exemplu National Geographic VR te duce în Antarctica. Iar „Wander” sau „When we stayed home” îți arată Egiptul, Veneția, Taj Mahal sau Tokio.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Există și dezavantaje

Turismul este legat de atingere, gust, miros, acele experiențe senzoriale pe care realitatea virtuală nu ți le poate da„, spune Ralph Hollister, analist la Global Data.

Realitatea virtuală nu poate înlocui călătoriile și toate experiențele pe care le trăiești când vizitezi un loc nou. Tehnologia nici nu a ajuns la maturitate.

Rezoluția display-ul trebuie să fie la 16K pentru ca ochiul să fie păcălit că ceea ce vede nu este doar o imagine generată pe calculator. Acestea fiind spune, VR-ul trebuie privit ca un divertisment, un mod de a te relaxa.

Pe lângă Microsoft, Facebook sau HTC, și Apple va intra în curând pe piața căștilor de realitate virtuală. Va lansa una anul viitor cu două display-uri cu rezoluție 8K și preț de 3.000 de dolari.