• Un lanțul de restaurante fast food din SUA a creat un chatbot pentru drive thru.
  • Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate.
  • compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.

Lanțul de restaurante fast food extins pe toată suprafața Statelor Unite a apelat la o companie numită Presto Automation Inc. care a creat un chatbot pentru drive thru. Practic, atunci când clienții ajung la difuzorul de unde li se ia comanda, sunt întâmpinați de o voce robotică. Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate. Însă compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.

Sursă: Bloomberg

În această primă fază, un angajat monitorizează conversațiile și este pregătit să intervină în cazul unei situații pe care chatbot-ul nu o poate gestiona. Sebastian Ujică, editor Aleph News, a discutat pe larg subiectul la Aleph News.

Recomandări

CHETĂ PENTRU SPORTIVII ROMÂNI
C.E. INVESTIGHEAZĂ CHINA
P.E. LUPTĂ CONTRA TRAFICULUI DE FIINȚE UMANE
PRAFUL SAHARIAN ACOPERĂ GRECIA
OPTIMUS VA FI UN ROBOT „SENSIBIL”
LE FACEM FAȚĂ?

Sistemul folosește inteligența artificială pentru a îmbunătăți răspunsurile în timp

Jurnalistul Caelyn Pender de la Bloomberg a testat sistemul pentru a vedea felul în care funcționează în acest moment, dar a ajuns la concluzia că încă nu e pregătit. În 4 din cele 5 situații a ajuns să comunice cu angajatul uman pentru a definitiva comanda. Însă speranța este că chatbot-ul va deveni mult mai bun și astfel angajații vor gestioneze alte situații care necesită atenția lor și, conform estimărilor, să câștige undeva la 40 de ore pe săptămână. Pender a întrebat și alți clienți cum li s-a părut interacțiunea cu chatbot-ul și o parte s-au declarat mulțumiți de viteza cu care le-a fost luată comanda, însă alții spun că experiența devine mai puțin personală în acest mod.

Sursă: Bloomberg

Presto Automation Inc., care produce chatbot-ul drive-thru, a spus că sistemul folosește inteligența artificială pentru a îmbunătăți răspunsurile în timp. Deocamdată, totuși, aparatul este limitat la un set de răspunsuri programate. Această interacțiune este una asemănătoare cu un sistem telefonic automatizat, decât cu ChatGPT, scrie Bloomberg.

Citește și