• Estée Lauder se pregăteşte să filmeze prima sa reclamă în spaţiu
  • NASA va încasa 128.000 de dolari pentru această filmare
  • Staţia Spaţială Internaţională e deschisă colaborării în scopuri comerciale
  • După 20 de ani în care Staţia Spaţială Internaţională a fost un laborator unic, acum se pregăteşte să intre în afaceri.

Compania Estée Lauder se pregăteşte să filmeze prima sa reclamă în spaţiu. E doar o parte a campaniei prin care NASA încurajează firmele private, în condiţiile în care fondurile Staţiei Spaţiale au fost redirecţionate către viitoarele călătorii pe Lună sau pe Marte.

128.000 de dolari va încasa NASA pentru această filmare mai puţin obişnuită, însă agenţia a anunţat că pune la dispoziţie în fiecare an 90 de ore din programul astronauţilor şi 180 de kilograme capacitate de transport pentru scopuri comerciale.

Prima reclamă filmată în spaţiu a fost pentru laptele Tnuva. Israelienii au apelat în 1997 la serviciile Staţiei Spaţiale ruse Mir.

Recomandări

MESAJUL LUI IOHANNIS DE PAȘTE
SFÂNTA LUMINĂ S-A COBORÂT LA IERUSALIM
POLIȚIȘTII CHINEZI, ÎN ILEGALITATE ÎN FRANȚA
SÂMBĂTA MARE E DEDICATĂ RUGĂCIUNII
FIREA ÎL PRINDE PE NICUȘOR DIN URMĂ
BLOOMBERG LANSEAZĂ GHID PENTRU ROMÂNIA

De atunci, brand-uri ca Pepsi, Coca Cola sau Pizza Hut au apelat la seviciile astronauţilor.

Astronautul Christina Koch vede cu ochi buni orientarea spre business a Staţiei Spaţiale Internaţionale.

„Tranziţia către acest nou model de business e un pas important care permite NASA să atingă rapid obiectivul de a duce prima femeie şi următorul bărbat pe suprafaţa lunii”, a spus Christina Koch.