- Squid Game – sezonul 1 a fost cel mai urmărit show de pe Netflix în 2021.
- Netflix a distribuit un trailer la competiția Squid Game : The Challenge.
- Competiția încearcă să recreeze atmosfera serialului, dar fără vărsare de sânge.
Serviciul de streaming Netflix a distribuit un trailer pentru serialul Squid Game: The Challenge.
Advertisment
Serialul va fi un reality-show cu competiții, care va avea premiera în noiembrie 2023.
Clipul nu dezvăluie prea multe detalii. Dar Netflix încearcă să recreeze cât mai mult posibil atmosfera producției originale.
Recomandări
Va fi inclusă în competiție și păpușa gigantică din serial, numită Mugunghwa. Nu vor fi probe sângeroase, asigură organizatorii.
Competiția va fi ecranizată ca un serial de reality-show, de 10 episoade și cu 456 concurenți.
Squid Game – de la serial la reality game show
Câștigătorul va primi un premiu mare de 4,56 milioane de dolari. Netflix a filmat serialul la începutul acestui an.
Serialul sud-coreean este cel mai popular show TV de pe Netflix din toate timpurile, având 1,6 miliarde de ore de vizionare în iunie. În comparație, sezonul 4 din Stranger Things are 1,3 miliarde, transmite Engadget.
„Jocul Calamarului” – o cursă pe viață și pe moarte pentru 35 milioane de dolari
Serialul Squid Game sau Jocul Calamarului este un serial sud-coreean despre o competiție secretă cu 456 de concurenți.
Concurenții, care au datorii mari la bănci, participă la un concurs pe viață și pe moarte pentru a câștiga 35 milioane de dolari.
Creatorul sud-coreean al serialului, Hwang Dong-hyuk, s-a inspirat după societatea capitalistă sud-coreeană și dificultățile financiare din viața sa personală. El a scris scenariul din anul 2009, dar abia zece ani mai târziu, a găsit un producător care să-i ecranizeze povestea. Acesta avea să fie Netflix.
Serialul s-a lansat la nivel global pe 17 septembrie 2021, primind laude și recenzii pozitive, fiind cel mai urmărit show de pe Netflix în 94 de țări, în 142 milioane de case.
Producătorii și actorii serialului au primit 14 premii Emmy.
Americanii iubesc serialele „reality show” cu competiții
Un exemplu de „reality game shows” sau „reality competition” de succes este serialul american Survivor. Acesta a debutat pe 31 mai 2000 și a ajuns la 44 de sezoane.
Survivor plasează un grup de străini într-un loc exotic (precum Malaezia, Thailanda, Kenya).
Competitorii trebuie să-și caute hrana, să învețe să facă focul și să-și construiască adăpostul.
De asemenea, concurenților le sunt testate abilitățile fizice, cum ar fi alergarea și înotul, sau abilitățile lor mentale, cum ar fi puzzle-uri, și primesc recompense.
Concurenții sunt eliminați progresiv din joc pe măsură ce sunt votați de colegii lor până când rămâne unul singur. Câștigătorul primește titlul de „Singurul supraviețuitor” și primește marele premiu de 1 milion de dolari.
Un alt game-show celebru este Jeopardy!, care a debutat pe 30 martie 1964 și a ajuns la 39 de sezoane. În această competiție, concurenții își testează nivelul de cultură generală și pot câștiga marele premiu de 1 milion de dolari.
Partenerii noștri