• Unele companii și universități oferă noilor absolvenți cursuri de pregătire despre cum să lucreze în persoană, a relatat WSJ.
  • Cursurile pot acoperi totul, de la discuțiile de la birou la ținutaă și eticheta la ora mesei.
  • Unii experți spun că Generația Z este lipsită de competențe transversale din cauza cursurilor virtuale și a stagiilor la distanță.

Unele universități și companii oferă noilor absolvenți cursuri despre eticheta la birou, potrivit The Wall Street Journal, scrie Business Insider.

Absolvenții proaspeți, care și-au petrecut cea mai mare parte a carierei universitare urmând cursuri virtuale și lucrând în stagii la distanță, ar putea avea nevoie să își îmbunătățească competențele transversale – de la modul de redactare a unui e-mail până la conversația din lift și ținuta adecvată la locul de muncă.

Unele companii și universități au început deja să ofere cursuri de formare pentru a-i ajuta pe angajații din generația Z să se adapteze la birou, potrivit unui nou raport al The Wall Street Journal.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

De exemplu, KPMG oferă noilor angajați cursuri introductive care includ modul de a vorbi cu oamenii în persoană, cu sfaturi privind nivelul adecvat de contact vizual și pauzele într-o conversație, a declarat pentru Journal vicepreședintele pentru talente și cultură al companiei, Sandy Torchia. Deloitte și PwC au început, de asemenea, să ofere traininguri similare la începutul acestui an, a relatat Financial Times în luna mai.

În mod similar, compania de consultanță Proviti a declarat că și-a extins instruirea pentru noii angajați în timpul pandemiei pentru a include o serie de întâlniri virtuale care se concentrează pe aspecte precum modul de a purta o conversație autentică, potrivit Journal. Scott Redfearn, vicepreședintele executiv al Protiviti pentru resurse umane la nivel global, a declarat pentru WSJ că firma a fost nevoită să le reamintească noilor angajați să evite ținutele casual, cum ar fi blugii cu găuri în ei.

Fiecare generație se confruntă cu un anumit tip de decalaj cultural atunci când intră pe piața forței de muncă, fie că se referă la definiția a ceea ce se califică drept ținută de afaceri, la modalitățile de utilizare adecvată a tehnologiei și a rețelelor sociale și la modul în care trebuie să se conformeze obiceiurilor sociale corporative în continuă schimbare.

Generația Z și sistemul de valori

Acest lucru nu este diferit pentru Generația Z decât a fost pentru generația Millennials, care intră pe piața forței de muncă ca primii cu un istoric complex de utilizare a social media, sau Generația X, care intră pe piața forței de muncă în mijlocul unei mode corporative în evoluție rapidă.

Unele universități au intervenit, de asemenea, pentru a acoperi acest decalaj.

Directorul de management al carierei de la Michigan State University, Marla McGraw, a declarat pentru Journal că firmele trebuie să fie mai directe atunci când vine vorba de a le spune noilor angajați ce să poarte și cum să se comporte la birou. În prezent, școala cere multora dintre specializările sale în afaceri să urmeze cursuri care promovează abilitățile transversale, cum ar fi modul de a face networking în persoană.

The Journal a raportat că un curs de conversație în grup le reamintește studenților să facă o pauză după ce se prezintă pentru a permite celeilalte persoane să își spună numele, precum și să răspundă la semnele pe care cealaltă persoană le-ar putea da pentru a pune capăt conversației.

Deși este obișnuit ca firmele să organizeze sesiuni de integrare care acoperă dinamica biroului, cum ar fi ținuta și regulile pentru relațiile interpersonale, unii experți spun că angajații mai tineri au nevoie de aceste remainder-uri acum mai mult ca niciodată.

,,Este vorba de lucruri precum înțelegerea normelor, a valorilor și a etichetei: Pe cine ar trebui să suni? Cum ar trebui să fie contactați?” Helen Hughes, profesor asociat la Leeds University Business School, a declarat pentru BBC în aprilie, cu privire la unele dintre problemele cu care se pot confrunta tinerii lucrători.

Între timp, unii directori executivi au declarat că lucrătorii mai tineri ar putea beneficia de mai mult timp petrecut la birou. La începutul acestui an, Mark Zuckerberg, de la Meta, a declarat că angajații care s-au alăturat în persoană au performanțe mai bune, în medie, decât cei care s-au alăturat de la distanță. De atunci, compania a început să le ceară lucrătorilor săi să vină la birou cel puțin trei zile pe săptămână.

Citește și

FOTO|VIDEO. Cum arată la interior submersibilul care a dispărut în Atlantic. E proiectat să țină cinci persoane la bord și nu are scaune

DIICOT îi trimite în judecată pe frații Tate. Andrew și Tristan sunt acuzați și de viol în formă continuată, agresiune sau alte violențe

Expertul în inteligență artificală, Mo Gawdat, a dat un avertisment: „Renunțați la ideea de a avea copii, dacă încă nu sunteți părinți”