• BeReal, platforma în curs de dezvoltare care și-a propus să fie opusul conținutului social organizat, caută fața primei sale campanii globale.
  • Singura calificare este să-i convingeți atât pe angajații platformei, cât și alți utilizatori, că nu aveți absolut nimic de ascuns.
  • BeReal a spus opozitia față de filtrele foto, ce modifică realitatea, o menține relevantă si o diferențiază de concurență.

BeReal, platforma în curs de dezvoltare care și-a propus să fie opusul conținutului social organizat, caută fața primei sale campanii globale. Singura calificare este să-i convingeți atât angajații platformei, cât și alți utilizatori, că nu aveți absolut nimic de ascuns, scrie AdWeek.

În loc să primească aceleași notificări push de la Instagram sau TikTok, BeReal ajunge la utilizatori o dată pe zi cu mesajul „Este timpul să BeReal!” ceea ce le permite două minute pentru a încărca o imagine a ceea ce fac în prezent.

Recomandări

CUM PREPARI O SALATĂ SĂNĂTOASĂ?
CREANGĂ TE INVITĂ LA EL ACASĂ
POȚI TRĂI FĂRĂ CULTURĂ?
CUM TE ÎMBRACI? AI 23 DE GRADE ÎN CAPITALĂ
POPULAȚIA ROMÂNIEI E ÎMBĂTRÂNITĂ
RĂZBOI ÎN UCRAINA

Întrucât platforma și-a propus să promoveze postările nefiltrate și să elimine comparația între utilizatori, BeReal a spus că opunerea acestor valori de vanitate, precum și a filtrelor foto, o menține relevantă și ancorată într-un punct de diferențiere.

„Ne aflăm acum într-un loc în care ne simțim în sfârșit confortabil cu oferta platformei”, a spus șeful strategiei de marketing pe teren, Julian Hislop. „Suntem capabili să facem lucruri noi, cum ar fi să dezvoltăm funcții noi și să ne gândim la campanii de marketing cu adevărat distractive și inovatoare.”

Citește și: