• Kendall Jenner a ajuns în topul „30 Under 30″ realizat de Forbes.
  • Tequilla 818 a câștigat la World Tequila Awards 2020.
  • În 2022, a vândut peste 123.000 de cutii, cu prețuri între 30 și 150 de dolari.

Kendall Jenner a devenit a treia KarJenner care a ajuns pe coperta Forbes, după surorile sale mai mari, Kim Kardashian și Kylie Jenner.

Fotomodelul a ajuns în topul „30 Under 30″ realizat de Forbes, datorită succesului pe care l-a avut odată cu lansarea propriei sale mărci de băuturi alcoolice, Tequilla 818.

„Cred că întotdeauna am simțit o pasiune puternică pentru acest domeniu, evident, provin dintr-o familie de antreprenori, așa că mi s-a părut foarte natural pentru mine, am simțit că mă aflam într-un moment în cariera mea de modeling de aproape 9 sau 10 ani în care eram pregătită pentru ceva nou și, evident, am fost un fan și consumator de tequilla, mama și tata o beau tot timpul în copilărie”, a declarat Kendall Jenner pentru Forbes.

Recomandări

7 LOCAȚII „BRIDGERTON"
CELE MAI VECHI DOVEZI ALE FUZIUNII
MAI SLĂBEȘTE-NE
SOPHIE TURNER, DESPRE DIVORȚUL DE JOE JONAS
VEZI WORLD PRESS PHOTO LA UNIVERSITATE
NOI IMAGINI ÎN CAZUL LUI „DIDDY"

Brand-ul său a câștigat la World Tequila Awards 2020, iar în 2022 a vândut peste 123.000 de cutii, cu prețuri între 30 și 150 de dolari. Vânzările sale au atins 25 de milioane de dolari, arată Forbes.

„Implicarea mea este peste tot. Sunt implicat în toate, avem apeluri săptămânale de mărire și vorbim la telefon cu fiecare persoană din echipa noastră, cu toți directorii, vorbim despre creativitate și despre orice tip de conversație de afaceri și suntem aproape de toate părțile implicate”, a adăugat Jenner.

Citește și