• Organizarea de șantier a început în data de 15 decembrie de la stația TOKYO.
  • Lotul dat în lucru va avea un traseu de 6,6 km între stațiile 1 Mai și Tokyo.
  • Este un proiect major în dezvoltarea metroului bucureștean.

Magistrala M6 de metrou a primit autorizația de construire. Astfel, lucrările au fost demarate începând de ieri.

Organizarea de șantier a început în data de 15 decembrie de la stația TOKYO, care face conexiunea între cele două secțiuni- Sud și Nord, deservite de noua linie de metrou. Magistrala M6 va avea un traseu de 14,2 km de cale dublă, pe care vor circula 12 trenuri noi, moderne și va cuprinde 12 stații. Lotul dat în lucru va avea un traseu de 6,6 km între stațiile 1 Mai și Tokyo.

Este un proiect major în dezvoltarea metroului bucureștean. Este deopotrivă o conlucrare locală, regională şi internaţională, care va stabili prima legătură rapidă directă între Gara de Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, integrând fluxurile regionale de transport aerian, feroviar şi rutier şi realizând un pol principal de conexiune intermodală în Reţeaua transeuropeană de transport. Valoarea totală a contractului de finanțtare se ridică la peste 6 miliarde de lei.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Citește și