• Corporatiştii şi-au schimbat „dress code-ul” în timpul muncii de acasă
  • Mulţi recurg la o ţinută office în partea superioară şi la ceva comod în partea inferioară
  • Vânzările online de pijamale au crescut chiar şi cu 90%

Ovidiu Mureşanu este antreprenor şi are un brand de îmbrăcăminte şi un blog de lifestyle masculin, iar în perioada aceasta a lucrat de acasă.

„Am vrut să vă dau un exemplu de ţinută pe care am abordat-o în această perioadă în care am stat închis în casă la întâlnirile care s-au mutat acum din offline în online”, declară Ovidiu Mureşanu, antreprenor.

Trebuie să existe un echilibru între estetică şi confort, spun designerii. În plus, ei cred că e important să cumperi mai puţine haine, dar de calitate.

„Cam asta a fost ţinuta pe care am abordat-o cam la toate întâlnirile online. Este foarte important să abordăm şi ţinute care să ne binedispună”, mai spune Ovidiu Mureşanu, antreprenor.

Recomandări

LASCONI INTRĂ ÎN TURUL 2
LE-O DĂM ÎN VOT!
CUVÂNTUL ZILEI
CINE ESTE CĂLIN GEORGESCU
CE SCRIE PRESA INTERNAȚIONALĂ
PNL VINE CU EXPLICAȚII

Noua modă vine şi cu situaţii amuzante. Este cazul jurnalistului Will Reave, care a uitat să-şi pună pantaloni la o intervenţie live.

Pentru că magazinele au fost închise în ultimele luni, românii şi-au comandat online haine, iar pijamalele au fost în topul preferinţelor în această perioadă. În medie un român cheltuie 330 lei pe o achiziţie vestimentară.