• Burger King spune că Whopper oferă în prezent „mai mult de 200.000 de combinații posibile personalizate”.
  • Burger King oferă unui fan norocos – și creativ – un premiu de 1 milion de dolari pentru conceperea unui nou sandviș Whopper.
  • Lanțul a spus că concursul este prima dată când Burger King „pune sandvișul în mâinile (și creativitatea) oaspeților săi”. Sandvișul a debutat în 1957.

„Amintim tuturor fanilor grătarului, creatorii culinari și pasionații de inteligență artificială – Burger King, casa sandvișului Whopper, are o întrebare de un milion de dolari pentru tine: cum ai depăși Whopper-ul tău?” lanțul de fast-food din Florida a declarat într-un comunicat de presă, relatează Fox Business.

„Whopper-ul la grătar oferă în prezent peste 200.000 de combinații posibile personalizate, dar dacă ați dorit vreodată să completați burgerul aromat cu senzații sărate sau cu dulci și acrișoare, atunci momentul vostru de a străluci a sosit oficial.”

Clienții pot vizita site-ul Burger King pentru a intra în concurs. Acolo, ei pot urma instrucțiunile pentru a-și personaliza propriul Whopper ideal, care poate avea până la opt topping-uri.

Recomandări

CAMILLA ÎNDEAMNĂ COPIII LA CITIT
BRITANICII CAUTĂ PROFESORI ÎN ROMÂNIA
ACTORUL IAN GELDER A MURIT
BRAZILIA ESTE LOVITĂ DE INUNDAȚII
CINE MERGE ÎN FINALA EUROVISION
SUBVENȚIA CU DE TOATE

Concurenții trebuie să aibă un cont Royal Perks pentru a aplica. Concursul este deschis de luni până pe 17 martie.

Citește și: