• Primul val de angajați care se confruntă cu disponibilizări va fi notificat de șefii Disney în următoarele patru zile.
  • O a doua rundă de concedieri, mai mare, va avea loc în aprilie.
  • Concedierile vor avea loc în întreaga companie.

Walt Disney își începe săptămâna aceasta planul de a reduce 7.000 de locuri de muncă, ca parte a unui efort mai amplu de a întineri finanțele gigantului de divertisment Burbank și de a atinge profitabilitatea afacerii sale de streaming, scrie Los Angeles Times.

Primul val de angajați care se confruntă cu disponibilizări va fi notificat de șefii Disney în următoarele patru zile, a declarat directorul executiv Bob Iger într-o notă de luni adresată personalului. O a doua rundă, mai mare, de reduceri va avea loc în aprilie, cu „încă câteva mii de reduceri de personal”, urmată de un ultim grup înainte de începutul verii.

Disponibilizările sunt răspândite în întreaga companie, afectând rolurile din unitățile cunoscute anterior ca Disney General Entertainment și Disney Media and Entertainment Distribution, precum și pozițiile corporative și locurile de muncă din parcuri tematice, experiențe și afaceri de produse de larg consum, potrivit unor persoane familiare cu materie.

Recomandări

BEC PUBLICĂ REZULTATELE FINALE
MICROSOFT, DETRONATĂ DE NVIDIA
POPOVICI SE CALIFICĂ ÎN FINALĂ
REZULTATE FINALE LA EUROPARLAMENTARE
TINERII ROMÂNI NU CONTINUĂ STUDIILE
IORDĂNESCU INTRĂ ÎN TOP 10

„Realitatea dificilă a multor colegi și prieteni care părăsesc Disney nu este ceva pe care o luăm cu ușurință”, a scris Iger. „Pentru angajații noștri care nu sunt afectați, vreau să recunosc că vor exista, fără îndoială, provocări în viitor, pe măsură ce continuăm să construim structurile și funcțiile care ne vor permite să avem succes în continuare.”

Iger a declarat în februarie că compania va pierde angajați pentru a ajuta la economisirea costurilor de 5,5 miliarde de dolari, în semn de retragere a Hollywood-ului pe fondul provocărilor din domeniul video online. Cursa de streaming a fost un avantaj pentru producția de noi emisiuni, dar reducerile vor reduce cantitatea de conținut creată de Disney și ce cheltuiește compania pentru filmele și emisiunile sale.

Citește și: