• Procter&Gamble a înregistrat profit mai mare la produsele de îngrijire a casei, produsele de îngrijire personală și la cele de frumusețe
  • P&G preconizează creșteri totale de 20% anul ăsta
  • Durex a înregistrat creșteri de 13% la vânzări

Criza COVID-19 atacă, dar nu chiar pe toată lumea. Gigantul american Procter&Gamble a înregistrat profit mai mare, tocmai pentru că ai stat mai mult acasă.

Vânzările au crescut cu 14% la produsele de îngrijire a casei, cu 12 procente pentru produsele de îngrijire personală și cu 7% în cazul produselor de frumusețe. Gigantul, care are o fabrică și în România, la Urlați, preconizează creșteri totale de 20% anul ăsta. Așa, ar putea ajunge la cifra de 4,3 miliarde de dolari.

Nu doar P&G a avut vânzări mai mari, ci și Durex. În ultimele luni, vânzările au crescut cu 13% față de anul trecut și ajung, astfel, la 4,5 miliarde de dolari.

Recomandări

FICO ÎȘI REVINE DUPĂ ATAC
URSULA INVESTIGHEAZĂ DIN NOU META
ÎN CHINA ÎȚI IEI LIBER DACĂ EȘTI TRIST
A.I. ÎN MUZEE
CUM E VREMEA ÎN ROMÂNIA?
CE FACEM CU SISTEMUL PATRIOT