• Elon Musk a atacat agenții de publicitate care părăsesc platforma X.
  • Un raport realizat de Media Matters a determinat mai multe companii mari să se retragă de pe X.
  • Conținutul de pe X, fostul Twitter, a câștigat o atenție sporită de când a început războiul dintre Israel și Hamas, în octombrie.

CEO-ul SpaceX și Tesla, Elon Musk, a avut de spus câteva cuvinte dure la adresa agenților de publicitate care au părăsit platforma X, scrie Fox Business.

„Duceți-vă naibii” este mesajul lui Musk, pe care l-a transmis în cadrul unui interviu cu Andrew Ross Sorkin la Summit-ului DealBook organizat de The New York Times.

Comentariul său a venit în contextul unei discuții despre boicotul agențiilor de publicitate: „Este clar unde va duce acest boicot – va ucide compania. Și întreaga lume va ști că acei agenți de publicitate au ucis compania”, a spus Musk.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
TRUMP RISCĂ NOI SANCȚIUNI
SADIQ KHAN CANDIDEAZĂ LA MANDATUL 3
JOE BIDEN DECLASIFICĂ MARIJUANA
RAZBOIUL PENTRU A.I. A ÎNCEPUT
FT: UE ARE TIMP, SUA AU BANI

Nu faceți reclamă! Cine încearcă să mă șantajeze cu publicitatea sau cu banii – să se ducă naibii! Duceți-vă naibii, e clar? Bob, dacă ești în public, nu mai face publicitate” a adăugat Musk, răspunzându-i CEO-ului Disney, Bob Iger, care dezbătea retragerea Disney din circuitul de publicitate de pe platforma X.

Totodată, în timpul interviului, Musk și-a cerut scuze pentru că a susținut o teorie a conspirației antisemită, ca răspuns la o postare pe X care a contribuit la alimentarea exodului agenților de publicitate.

Comentariile lui Musk vin la câteva zile după vizita sa în Israel, unde a vizitat un kibuț atacat de teroriștii Hamas și a discutat cu liderii israelieni.

Musk s-a confruntat cu acuzații atât din partea Ligii Anti-Defăimare, o organizație proeminentă evreiască pentru drepturile civile, cât și de la alții pentru că tolerează mesajele antisemite de pe platforma X. Conținutul de pe X, fostul Twitter, a câștigat o atenție sporită de când a început războiul dintre Israel și Hamas în octombrie.

Mai multe companii mari, inclusiv Disney și IBM, au încetat să mai facă publicitate pe platformă luna aceasta, după ce un raport al grupului liberal Media Matters a declarat că anunțurile lor apăreau alături de conținut pro-nazist și alte postări naționaliste.

Platforma X a ripostat printr-un proces, spunând că raportul a fost elaborat pentru a „alunga agenții de publicitate de pe platformă și pentru a distruge X Corp”.

Citește și