- Eticheta a fost introdusă inițial miercuri – dar a fost „ucisă” de Musk doar câteva ore mai târziu.
- Musk a avertizat că Twitter nu va putea „supraviețui viitoarei crize economice”.
- Twitter a întrerupt vineri serviciul de abonare la cecuri albastre, anunțat recent cu 8 dolari, pe fondul creșterii numărului de conturi false.
Twitter Blue va reveni probabil „la sfârșitul săptămânii viitoare”, a declarat sâmbătă proprietarul miliardar Elon Musk într-un tweet. Twitter a întrerupt vineri serviciul de abonare la cecuri albastre, anunțat recent cu 8 dolari, pe fondul creșterii numărului de conturi false.
Covinsul marcaj albastru era rezervat anterior conturilor verificate ale politicienilor, personalităților celebre, jurnaliștilor și altor figuri publice. Dar opțiunea de abonament, deschisă oricui este dispus să plătească, a fost lansată la începutul acestei săptămâni pentru a ajuta Twitter să crească veniturile, în timp ce Musk se luptă să păstreze agenții de publicitate.
Twitter a întrerupt vineri serviciul de abonare la cecuri albastre, anunțat recent cu 8 dolari, pe fondul creșterii numărului de conturi false.
Covinsul marcaj albastru era rezervat anterior conturilor verificate ale politicienilor, personalităților celebre, jurnaliștilor și altor figuri publice. Dar opțiunea de abonament, deschisă oricui este dispus să plătească, a fost lansată la începutul acestei săptămâni pentru a ajuta Twitter să crească veniturile, în timp ce Musk se luptă să păstreze agenții de publicitate.
Mai mulți utilizatori au raportat vineri că noua opțiune de abonament pentru marcajul albastru de verificare a dispărut, în timp ce o sursă a declarat pentru Reuters că oferta a fost abandonată.
„Pentru a combate uzurparea de identitate, am adăugat o etichetă Oficial la unele conturi”, a scris vineri pe Twitter contul de asistență – care are eticheta „oficial” – pe Twitter.
Eticheta a fost introdusă inițial miercuri – dar a fost „ucisă” de Musk doar câteva ore mai târziu. Joi, în primul său e-mail la nivelul întregii companii, Musk a avertizat că platforma nu va putea „supraviețui viitoarei crize economice” dacă nu va reuși să crească veniturile din abonamente pentru a compensa scăderea veniturilor din publicitate, au declarat pentru Reuters trei persoane care au văzut mesajul.