• Netflix a implementat programul său de „partajare plătită” în fiecare regiune în care operează compania.
  • Mai puțini clienți decât se așteptau și-au anulat abonamentele ca urmare a acestui fapt.
  • Mulți clienți care anterior împrumutau parole de la alte persoane se convertesc în abonați plătitori.

Netflix a crescut din nou prețurile. Gigantul de streaming a precizat în raportul său de profit pentru al treilea trimestru că planul său premium fără reclame din Statele Unite va crește cu 3 dolari pe lună, la 22,99 dolari, începând de miercuri. Planul său de bază cu un singur flux va crește la 11,99 dolari în Statele Unite. Toate celelalte planuri, inclusiv nivelul său de bază, de 6,99 dolari pe lună cu suport publicitar, vor rămâne la același cost lunar, anunță CNN.

Netflix a anunțat, de asemenea, creșteri de preț pentru unele niveluri de abonament în Regatul Unit și Franța. Compania a raportat o creștere de 9% de la un an la altul a numărului mediu de abonamente plătite, adăugând 8,8 milioane de abonați în ultimul trimestru. Asta în comparație cu 2,4 milioane în al treilea trimestru al anului trecut. În total, Netflix a raportat 247 de milioane de abonați plătiți la nivel global în al treilea trimestru.

Netflix a atribuit o parte din creșterea puternică a numărului de abonați la continuarea măsurilor de combatere a schimbului de parole. Netflix a declarat că a implementat oficial programul său de „partajare plătită” în fiecare regiune în care operează compania, iar mai puțini clienți decât se așteptau și-au anulat abonamentele ca urmare a acestui fapt. Mai degrabă, mulți clienți care anterior împrumutau parole de la alte persoane se convertesc în abonați plătitori cu drepturi depline, potrivit Netflix.

Recomandări

VA CÂNTA CELINE DION LA JO?
CE VREA NETANYAHU DE LA SUA
WHATSAPP VINE CU NOI AVATARE
CHARLES INVESTEȘTE ÎN ELICOPTERE
TE CONFRUNȚI CU MAHMUREALĂ EMOȚIONALĂ?
CANICULA LOVEȘTE INDUSTRIA HORECA

Netflix a mai spus că adoptarea planurilor sale de niveluri de publicitate continuă să crească, numărul de membri crescând cu aproape 70% față de trimestrul precedent.

Citește și: