- Un restaurant din Viscri atacă un client pe o reţea de socializare, după ce primeşte un review negativ
- Localul din Viscri este aspru criticat de internauţi
- Ciprian Susanu, specialist in social media, spune că indiferent care este părerea un client, trebuie să îi accepţi opinia
Cazul unui restaurant din satul Viscri, judeţul Braşov a făcut înconjurul reţelelor de socializare. După un review negativ al unui client, restaurantul a scris despre asta pe internet. Localul a susţinut, în postare, că respectivul client a comandat prea puţină mâncare, dar şi că a parcat maşina necorespunzător. Postarea a iscat un val de critici din partea internauţilor.
Advertisment
„Wow, nu am fost la dumneavoastră, dar nici nu cred că voi veni, când sunt iar prin zonă. Pentru un rating scăzut, puneţi clientul pe tapet, public în piaţa mare?” sau „Penibil şi în mod clar neprofesional” sunt două dintre comentariile publicului.
Ciprian Susanu este specialist în social media. El spune că indiferent de review-ul unui client, trebuie să răspunzi cu eleganţă şi în nici un caz nu trebuie să judeci clientul respectiv. El ne explică şi că localul din Viscri se află, acum, într-o criză clasică de comunicare, în care imaginea restaurantului se duce din rău în mai rău.
Recomandări
„Singurul lucru pe care poţi să-l faci este să vezi ce poţi să faci ca să îţi îmbunătăţeşti serviciile. Părerea clientului, aşa subiectivă cum e ea, trebuie să fie respectată! Aşteptarea de la un business de ospitalitate este să îi primeşti cu bucurie şi cu eleganţă şi cu tact, să ai răbdare cu toată lumea”, a spus Ciprian Susanu.
- Decizia finală privind extrădarea lui Julian Assange în SUA ar putea fi luată luni
- Apple dezvăluie primele informații despre iPhone 16 și iPhone 17
- Îți dorești să mergi singur în vacanțe? Care sunt destinațiile recomandate pentru solo travellers
- Trump lovește din nou. Îi cere lui Biden să se testeze pentru droguri înainte de dezbateri
- Cum va fi vremea săptămâna viitoare? Astăzi este soare în toată țara
Partenerii noștri