- Musk intenționează să perceapă 8 dolari/lună pentru verificarea contului.
- Lucrătorilor concediați li s-a refuzat imediat accesul la e-mailuri, la computerele companiei și la sistemele de comunicare internă.
- Tranzacția cu Twitter l-a costat pe Musk 44 de miliarde de dolari.
La doar o săptămână de la lansarea sa de către miliardarul Elon Musk, Twitter a concediat aproximativ jumătate din cei 7.500 de angajați din întreaga lume. Măsura face parte din planurile lui Musk de a recupera uriașele 44 de miliarde de dolari pe care le-a cheltuit pentru achiziționarea popularei platforme de microblogging. Lucrătorilor concediați li s-a refuzat imediat accesul la e-mailuri, la computerele companiei și la sistemele de comunicare internă, cum ar fi Slack.
Fostul director de politici publice al Twitter pentru SUA și Canada, Michele Austin, a declarat: „M-am trezit cu vestea că timpul meu la Twitter a luat sfârșit. Am inima frântă. Sunt în faza de negare”. Între timp, un alt fost angajat, sub rezerva anonimatului, a descris noua mișcare a companiei ca fiind un „efort mercenar” și un „mod inuman de a trata oamenii”.
A treia piață ca mărime a Twitter, India, a fost, de asemenea, pârjolită de reduceri de personal. Divizia, care obișnuia să aibă 230-250 de angajați, a ajuns acum la mai puțin de 10. Echipa care curatoriază conținutul pentru Twitter Moments a fost ușurată, în timp ce departamentele de comunicare, vânzări și venituri din publicitate și parteneriate globale de conținut au pierdut majoritatea forței de muncă. Lucrătorii concediați sunt înclinați să primească două luni de indemnizație de concediere.
Tranzacția cu Twitter l-a costat pe Musk 44 de miliarde de dolari. Pentru a finanța acest acord, el a împrumutat miliarde de dolari de la diverse instituții. De asemenea, el a vândut acțiuni Tesla în valoare de 15,5 miliarde de dolari pentru același lucru. De asemenea, platforma de microblogging are o hemoragie de bani, cu o pierdere de peste 4 milioane de dolari pe zi.
Adăugați la aceasta pierderea potențială a veniturilor din publicitate și veți obține o rețetă pentru dezastru. de când Musk a preluat Twitter, mai multe branduri au început să pună în așteptare achizițiile de publicitate, deoarece nu au încredere în angajamentul său față de moderarea conținutului.
De asemenea, șeful de top al SpaceX nu a reușit să liniștească grupurile pentru drepturile civile, care consideră că Twitter se transformă într-un refugiu sigur pentru discursurile instigatoare la ură și teoriile conspirației. Într-un astfel de scenariu, Musk intenționează să perceapă 8 dolari/lună pentru verificarea contului.