• Coca-Cola Europacific se alătură companiilor care se lovesc de probleme legate de lanțul de aprovizionare.
  • Activitatea Coca-Cola din Marea Britanie și din Europa a ajuns să fie cea mai nouă care se lovește de problemele lanțului de aprovizionare.
  • Pe măsură ce cererea de bunuri se reia în urma restricțiilor cauzate de pandemie, preocupările legate de lanțul de aprovizionare au devenit o povară.

Coca-Cola Europacific se alătură celor de la Wetherspoons, McDonald’s, Greggs și Nando’s care se lovesc de probleme legate de lanțul de aprovizionare, în timp ce gigantul Diageo a afirmat, de asemenea, că s-a luptat cu un scenariu „dificil”, scrie Sky News.

Activitatea Coca-Cola din Marea Britanie și din Europa a ajuns să fie cea mai nouă care se lovește de problemele lanțului de aprovizionare, fiind raportată o criză de cutii de aluminiu. Coca-Cola Europe (CCEP) a declarat pentru agenția de presă PA că s-a lovit recent de „o serie de provocări logistice”, cum ar fi lipsa de șoferi de camion.

Această informație vine în timp ce directorul executiv al Diageo a spus pentru Sky News că firma se luptă, cu probleme legate de lanțul global de aprovizionare, cum ar fi cele legate de transport și expediere, precum și de achiziționarea de materiale de ambalare.

Recomandări

BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
NO MORE EMMA?
CE FACEM CU POLUAREA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN
ECONOMIA AMERICANĂ ÎNCETINEȘTE
CIOLACU ÎNCHEIE DISCUȚIILE CU PIEDONE

„Managementul lanțului de aprovizionare a devenit cel mai important aspect în urma pandemiei, pentru a ne asigura că avem continuitate pentru clienți.” a declarat Nik Jhangiani, directorul financiar al CCEP.

Pe măsură ce cererea de bunuri se reia în urma restricțiilor cauzate de pandemie, preocupările legate de lanțul de aprovizionare au devenit o povară importantă pentru firmele internaționale. În Regatul Unit, Brexitul a complicat și mai mult lucrurile, iar ambele preocupări sunt puse pe seama lipsei a 100.000 de șoferi de camion. Un alt motiv de îngrijorare este lipsa de angajați europeni care să ocupe posturi în industrii precum prelucrarea cărnii.