• Predarea prin joc face învățarea distractivă pentru elevi și îi ajută să rețină mai rapid.
  • Jocul didactic dezvoltă spiritul de echipă și e considerat un model.
  • România are printre cei mai puțini profesori din UE și unii nu își mai schimbă modul de predare.

Avem legi noi, dar manuale vechi și profesori cărora le este greu să se adapteze la nevoile generației actuale. Întrebarea care ar trebui să fie pe buzele dascălilor este „cum predăm atunci când predăm ?” Trăim într-o societate în care online-ul și A.I-.ul devin universul elevilor.

Cătălina Georgescu, profesor de engleză, spune că: „ Aș începe în primul rând prin a spune că un profesor trebuie să își facă materia atractivă elevilor. Fără acest lucru este imposibil să le capteze atenția. Apoi, trebuie să fii un pas cu tot ceea ce se întâmplă. Trebuie să te upgradezi ca profesori și e frumos, pentru că întotdeauna e ceva nou. Predau limba engleză de peste 16 ani, în 2007 și a fost un moment, un citat, care m-a marcat cumva și mi-a explicat cum trebuie predat ca să captezi atenția elevilor.”

Cătălina Georgescu: Fiecare profesor ar trebui să își impună un set de reguli

„Am întâlnit profesori extraordinari, cunosc o doamnă învățătoare care schimbă generații de când sunt ei mici, cresc cu atenția, captivarea pentru a învăța și pentru a fi creativi. Sunt foarte multe lucruri și cred că printre ele ar fi ca fiecare profesor să-și impună un set de reguli”, a adăugat Cătălina Georgescu la Aleph News.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
RUBLEV CÂȘTIGĂ LA MADRID
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CIOLACU CHELTUIE PESTE BUGETARE

„Sunt mulți copilași într-o clasă, în jur de 20-30. Depinde de școala respectivă și dacă nu îi captivezi pe toți ca un cumul, din nou nu se reușește perfecțiunea pro-procesului de predare-învățare”, a continuat Cătălina Georgescu.

Citește și: