Barbie vs Oppenheimer. Cine domină încasările?

Weekend-ul de deschidere al celor mai așteptate filme ale verii a adus multe recorduri pentru filmul lui Greta Gerwig, dar și pentru filmul lui Christian Nolan.

A fost un weekend Barbenheimer deoarece Barbie de la Warner Bros și Oppenheimer de la Universal au avut debuturi globale masive de 337 de milioane de dolari, respectiv 174,2 de milioane de dolari. Pentru ambele titluri, spectacolele depășesc așteptările, dar au fost susținute de un mare răspuns al criticii și al publicului, precum și de fenomenul organic Barbenheimer la nivel mondial, care a creat fuziune la box office deoarece facturile duble au devenit ordinea weekendului pentru mulți cinefili de pe tot globul.

Barbie a obținut a doua cea mai mare deschidere a industriei din 2023 la nivel internațional, în spatele Fast X de la Universal. În America de Nord, Barbie a obținut cel mai mare început intern vreodată pentru un film regizat de o femeie.

Coroana i-a aparținut anterior Wonder Woman a lui Patty Jenkins, care a început cu 103,3 milioane de dolari pe plan intern în 2017. În 2019, Captain Marvel regizat de Anna Boden și Ryan Fleck s-a deschis la 153 de milioane de dolari. De asemenea, marchează cea mai mare deschidere pentru vedetele Barbie , Margot Robbie și Ryan Gosling, cea mai mare deschidere de trei zile pentru un film bazat pe o jucărie – care eclipsează Transformers: Dark of the Moon (115,9 milioane de dolari).

La film a fost o proporție de sex feminin, de 68%, în timp ce Oppenheimer este dominat de bărbați (64%). Cu toate astea și performanța lui Oppenheimer a fost mai surprinzătoare pentru unii decât Barbie , având în vedere timpul de 3 ore și subiectul său.

Citește și

Exit mobile version