• Comedia ,,Murder Mystery2″ , cu Jennifer Aniston și Adam Sandler, a doborât recordul de audiență pentru un film produs de Netflix.
  • Comedia a fost vizionată de 42 de milioane de conturi unice în primele trei zile de la lansare.
  • ,,Murder Mystery” a fost al doilea cel mai vizionat film de pe Netflix în aceeași perioadă.

Comedia „Murder Mystery“, cu Jennifer Aniston şi Adam Sandler în rolurile principale, a doborât recordul de vizualizări într-un singur weekend pentru un film produs de Netflix, scrie Digital Flex.

Actorii Adam Sandler şi Jennifer Aniston, care au jucat împreună şi în „Murder Mystery“ (2019), par să fie principalele motive pentru care filmul a devenit cel mai vizionat pe Netflix.

Conform unui comunicat al serviciului de streaming, comedia a fost vizionată de 42 de milioane de conturi unice în primele trei zile de după lansare.

Recomandări

7 LOCAȚII „BRIDGERTON"
CELE MAI VECHI DOVEZI ALE FUZIUNII
MAI SLĂBEȘTE-NE
SOPHIE TURNER, DESPRE DIVORȚUL DE JOE JONAS
VEZI WORLD PRESS PHOTO LA UNIVERSITATE
NOI IMAGINI ÎN CAZUL LUI „DIDDY"

,,Murder Mystery 2″ a acumulat 64,4 milioane de ore de streaming și în weekendul de debut – o cifră care l-a catapultat în Top 10 al secțiunii de filme a streamer-ului în 91 de țări. De asemenea, a fost cel mai vizionat film în limbă engleză.

Lansarea lui Murder Mystery 2 i-a oferit predecesorului său o nouă șansă la viață. Murder Mystery a fost al doilea cel mai vizionat film de pe Netflix în aceeași perioadă, utilizatorii Netflix adunând 24,7 milioane de ore de vizionare.

Filmul este difuzat în prezent pe Netflix.