- Peste 400 de milioane de utilizatori sunt lunar activi în Metaverse.
- Cei mai mulți utilizatori sunt pe Roblox, care este un joc interactiv online.
- 160 de companii au, sau pregătesc, platforme Metaverse pentru utilizatori.
La Davos, pe lângă problemele economice, se discută în aceste zile și modalități în care companiile pot ajuta, prin Metavers, publicul. Chiar și micul oraș elvețian a fost transpus în virtual, iar oamenii prezenți îl pot străbate ca avataruri.
Deși Metaversul este încă la început, jucătorii globali de top au investit aproximativ 180 de miliarde de dolari în ultimii ani. Însă dezvoltarea tehnologiei depinde de cercetare, inovare și politicile existente.
„Mă gândesc (n.r. la Metaverse ca) la spațiul în care imaginația nu are limite. Chiar în această după-amiază, nu știu dacă audiența a avut posibilitatea de la merge la Centrul pentru colaborare din sat pentru experiențele de acolo, și mintea a fost uimită. M-am gândit, se poate ca acest lucru să înlocuiască serviciile de consultanță unde mă bazez pe strategie sau îmi oferă rezultate tangibile legate de lucrururile pe care vreau să le fac și cum le pot simți înainte de ale experimenta în viața reală.” , spune Paula Ingabire, Ministru Informației Rwanda.
Chris Cox, directorul Metaverse al companiei Meta, știe că sunt conversații dificile în jurul acestor platforme și al produsului pe care-l oferă.
Utilizatorii vor mai multe sisteme de siguranță care să le ofere o experiență cât mai plăcută. De asemenea, realitatea virtuală este din ce în ce mai folosită în aventurile din Metaverse.
„Am achiziționat Oculus și am petrecut ultimii 8 ani încercând să îmbunătățim și să ieftinim produsele VR, să le facem ușor de utilizat, să fie impresionante, pentru a fi folosite în experiențele sociale, fitness, jocuri. În medicină se folosesc de curând, cercetare medicală, design industrial, pentru adidași, pentru mașini.” , spune Chris Cox, Director Metaverse al companiei Meta.