Chatboții au început să facă terapie cu angajații la job: „Wellness-ul” devine o prioritate pentru angajatori

Cum arată viitorul? Terapeuți A.I. la locul de muncă. O treime dintre angajatorii din SUA au introdus la job chatboți de wellness.

Ce companii au aplicat acestă tehnologie până acum


Cifrele arată că bunăstarea angajaților este preocuparea marilor angajatori. 94% dintre companii au făcut noi investiții în îngrijirea sănătății mintale, pentru a spori bunăstarea la muncă.

Aproximativ două treimi au adăugat cursuri sau acces la aplicații ca Woebot sau Twill.
Programele poartă conversații de tip terapeut pentru a pune diagnostice. Acestea Oferă sprijin confidențial, neintruziv și accesibil în orice moment.

Amazon a pus la dispoziția angajaților acum aproape un an aplicația Twill- care oferă planuri personalizate de îngrijire a sănătății mintale. Iar Travelers Insurance precum și International Union for Operating Engineers din Ohio au adoptat aplicații digitale de wellness.

Care este feedbackul din partea oamenilor?


În timp ce susținătorii laudă impactul pozitiv, unii cercetători își exprimă îngrijorarea. La începutul acestui an, National Eating Disorders Association a dezactivat un chatbot cu inteligență artificială care dădea sfaturi de dietă utilizatorilor cu tulburări alimentare.

Replika, o aplicație care încearcă să salveze utilizatorii de singurătate, și-a actualizat programul la începutul acestui an după ce unii utilizatori s-au plâns că robotul AI s-a angajat în discuții prea sexuale și i-a hărțuit. Eugenia Kuyda, fondatoarea și creatoarea Replika, a declarat că tehnologia se află încă la început și lucrează la ea în mod constant.

Citește și

Exit mobile version