• Un nou sondaj efectuat în SUA demonstrează că americanii redefinesc succesul, iar bogăția nu mai este principalul lor obiectiv.
  • Micii antreprenori consideră că succesul înseamnă să îți urmezi pasiunile, să ai propriul tău business, să ai parte de confort și flexibilitate.
  • Deși deținerea unei locuințe rămâne importantă, americanii se confruntă cu dificultăți financiare, iar apartenența, fericirea și echilibrul între viața profesională și cea privată au devenit priorități în definirea visului american.

„Visul american” a fost mult timp asociat cu realizările economice și bogăția. Dar în zilele noastre, pe fondul unor niveluri ridicate ale inflației și datoriilor, îmbogățirea pare mai greu de realizat ca niciodată – ceea ce îi determină pe americani să dezvolte o nouă definiție a succesului, scrie CNBC.

Acest lucru reiese dintr-un sondaj recent realizat de GoDaddy, care a cerut unui număr de peste 1.000 de mici antreprenori din SUA să descrie ce presupune, pentru ei, realizarea Visului American. Cincizeci și patru la sută dintre respondenți l-au definit ca fiind „sentimentul de fericire în viață” , iar 49% au spus că implică „libertatea de a-mi urma pasiunile”.

Cincizeci și șase la sută au citat în continuare bogăția ca motivare, spunând că vor să câștige suficienți bani pentru a trăi „un stil de viață confortabil”. Dar aproximativ trei sferturi dintre respondenți au spus că definiția lor s-a schimbat față de când erau copii.

Recomandări

SFÂNTA LUMINĂ S-A COBORÂT LA IERUSALIM
PILE ȘI ȘTAMPILE
SFÂNTA LUMINĂ VINE DE LA IERUSALIM
PROGNOZA METEO PENTRU PAȘTE
SĂRBĂTOREȘTI ZIUA STAR WARS
CEA MAI FRUMOASĂ STRADĂ DIN EUROPA, ÎN ROMÂNIA

Deținerea unei locuințe, considerată în mod istoric un indicator al succesului, a fost doar al patrulea cel mai popular răspuns, cu 45%.

Apartenența, fericirea și confortul sunt noul vis american

„Visul american se schimbă, potrivit micilor antreprenori”, a declarat Fara Howard, director de marketing al GoDaddy, pentru CNBC. „Condițiile economice au dus la faptul că proprietatea asupra locuinței este mai puțin accesibilă, în special pentru membrii Generației Z”, în timp ce pandemia și valul de demisii post-pandemie i-au determinat pe mulți „să prețuiască faptul de a fi propriul lor șef și de a obține mai multă libertate, confort și flexibilitate.”

Micii antreprenori sunt adesea considerați adevăratul test pentru visul american, deoarece unii antreprenori văd în înființarea de noi întreprinderi o oportunitate de a urca pe scara socio-economică.

Aproape un sfert (24,7%) dintre mileniali spun că intenționează să trăiască în chirie pentru totdeauna, din cauza costului „extrem de scump” al unei locuințe, potrivit datelor unui sondaj recent realizat de Apartment List. Această cifră s-a dublat din 2010, de la 13%.

În pofida noilor definiții ale visului american, respondenții au declarat că lipsa accesului la tehnologie, educație și asistență medicală la prețuri accesibile reprezintă în continuare bariere. Dar 62% dintre ei sunt „foarte încrezători” că își vor atinge obiectivele în timpul vieții.

„Micii antreprenori americani se gândesc dincolo de creșterea veniturilor și a vânzărilor atunci când se gândesc la ce înseamnă Visul American pentru ei” , a declarat Howard într-o declarație de săptămâna trecută. „Astăzi, este vorba mai mult despre sentimentul de apartenență, libertate, fericire și echilibru între viața profesională și cea privată. ”

Citește și

„Quiet luxury”: Noua tendință în modă se reflectă în colecția Dior Haute Couture prezentată la Paris. FOTO

China restricționează exportul în Occident a două metale necesare producerii semiconductorilor

Fotbalistul Neymar, amendat cu peste 3 milioane de dolari pentru o construcție ilegală