• Vedetele colecției Chanel Virginie Viard au fost pălăriile de plajă cu boruri uriașe.
  • Stella McCartney a atras atenția asupra efectelor nocive ale modei asupra mediului.
  • Colecția Balenciaga Toamnă/Iarnă 2024 a canalizato realitate meta-virtuală prin stratificare.

Chanel, Miu Miu, Louis Vuitton și Saint Laurent sunt colecțiile cele mai așteptate în cea de-a noua și ultima zi de la Paris Fashion Week.

Ce s-a văzut în ultima zi de Paris Fashion Week?

Pe catwalk, vedeta spectacolului au fost, fără îndoială, pălăriile de plajă cu boruri uriașe un semn din cap către primul butic al lui Gabrielle „Coco” Chanel, deschis în Deauville în 1912, unde a vândut pălării și ținute relaxate din jerseu pentru iubitorii de plajă stilați.

Cea de-a noua și ultima zi a show-urilor de prêt-à-porter pentru femei ale Săptămânii Modei de la Paris include, de asemenea, nume mari precum Miu Miu, Lacoste și Louis Vuitton, precum și o includere surpriză de ultimă oră a unui spectacol de îmbrăcăminte pentru bărbați de la Saint Laurent pentru a închide săptămâna.

Recomandări

DUCESA SOPHIE VIZITEAZĂ UCRAINA
CINE-I „DI VINĂ”?
UE DĂ 9 MIL € PT. CHIRURGIA CU HOLOGRAME
NADAL SE CALIFICĂ ÎN TURUL PATRU LA MADRID
TRUMP MODIFICĂ DOBÂNDA DE REFERINȚĂ
MELONI CANDIDEAZĂ LA EUROPARLAMENTARE

Stella McCartney a atras atenţia asupra efectelor nocive ale modei asupra mediului. Creatoarea i-a atras publicul într-o seră uriaşă dintr-un parc parizian pentru prezentarea colecţiei sale de pret-a-porter toamnă/iarnă 2024, propunând, sub lumina puternică a soarelui, creaţii realizate din materiale reciclate. Directorul de creație Balmain, Olivier Rousteing a început manifestul Toamna/Iarna 2024, reprezentări tridimensionale ale strugurilor, cea mai faimoasă recoltă din orașul natal Bordeaux.

Practic a adus toate elementele copilăriei în acestă colecție. Colecția Balenciaga lor de toamnă 2024 la Paris, care a transportat pista într-o realitate meta-virtuală distopică amestecată cu capcanele vieții de zi cu zi. Colecția a fost prezentată pe un fundal de filme de influență și apusuri de soare animate, pe vârfuri de munți. Casa de modă franceză și-a luat ochelarii de soare cu mască și i-a exagerat într-un accesoriu care amintește de căștile de realitate virtuală alb-negru.

Citește și