• BeReal, platforma în curs de dezvoltare care și-a propus să fie opusul conținutului social organizat, caută fața primei sale campanii globale.
  • Singura calificare este să-i convingeți atât pe angajații platformei, cât și alți utilizatori, că nu aveți absolut nimic de ascuns.
  • BeReal a spus opozitia față de filtrele foto, ce modifică realitatea, o menține relevantă si o diferențiază de concurență.

BeReal, platforma în curs de dezvoltare care și-a propus să fie opusul conținutului social organizat, caută fața primei sale campanii globale. Singura calificare este să-i convingeți atât angajații platformei, cât și alți utilizatori, că nu aveți absolut nimic de ascuns, scrie AdWeek.

În loc să primească aceleași notificări push de la Instagram sau TikTok, BeReal ajunge la utilizatori o dată pe zi cu mesajul „Este timpul să BeReal!” ceea ce le permite două minute pentru a încărca o imagine a ceea ce fac în prezent.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
RUBLEV CÂȘTIGĂ LA MADRID
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CIOLACU CHELTUIE PESTE BUGETARE

Întrucât platforma și-a propus să promoveze postările nefiltrate și să elimine comparația între utilizatori, BeReal a spus că opunerea acestor valori de vanitate, precum și a filtrelor foto, o menține relevantă și ancorată într-un punct de diferențiere.

„Ne aflăm acum într-un loc în care ne simțim în sfârșit confortabil cu oferta platformei”, a spus șeful strategiei de marketing pe teren, Julian Hislop. „Suntem capabili să facem lucruri noi, cum ar fi să dezvoltăm funcții noi și să ne gândim la campanii de marketing cu adevărat distractive și inovatoare.”

Citește și: