• De la lansarea Threads, șeful Tesla și SpaceX a criticat noua aplicație.
  • Sâmbătă, el a spus că Threads este „Instagram, doar că fără poze”.
  • Șeful Tesla a spus „Zuck este un idiot”.

Proprietarul Twitter, Elon Musk, pare să-l troleze pe Mark Zuckerberg, în timp ce noua platformă Threads se apropie de 100 de milioane de utilizatori. De la lansarea Threads, șeful Tesla și SpaceX a criticat noua aplicație, depunând chiar un proces în care îl acuză pe Meta că a braconat fostul personal Twitter pentru a construi noua aplicație de socializare, informează The Independent.

Musk a răspuns la o postare pe Twitter despre proces săptămâna trecută, spunând „concurența este bine, înșelăciunea nu”. Sâmbătă, el a spus că Threads este „Instagram, doar că fără poze”, adăugând că „nu are sens, având în vedere că fotografiile sunt principalul motiv pentru care oamenii folosesc acea aplicație”.

Apoi, mai târziu, duminică, răspunzând la o captură de ecran a unei conversații pe Threads dintre Zuckerberg și relatarea companiei de fast-food Wendy’s, șeful Tesla a spus „Zuck este un idiot”. „Cuck” este o insultă folosită adesea pentru a ataca masculinitatea unui adversar, un cuvânt datând din Evul Mediu care descrie un bărbat care este conștient de infidelitatea soției sale și o aceeptă.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

Între timp, pe măsură ce aplicația Threads se apropie de aproape 100 de milioane de utilizatori, șeful Meta și-a exprimat, de asemenea, cota de tarife în fața șefului SpaceX și Tesla.

Zuckerberg a postat primul său tweet din ultimii 11 ani în ziua lansării Threads, împărtășind meme-ul popular a doi Oameni Păianjen unul spre celălalt, o referință probabilă la comparațiile făcute între Threads și Twitter.

De la lansarea Threads, Zuckerberg a sperat să facă un contrast cu Twitter, care în prezent se mândrește cu peste 250 de milioane de utilizatori, dar a înregistrat și o creștere a discursurilor instigatoare la ură și a dezinformării de când Musk a cumpărat compania anul trecut.

Citește și