- Criticii s-au întrebat de mult timp dacă serviciul Twitter va rămâne fiabil cu mai puțini ingineri.
- Serviciul gratuit, care este accesat prin intermediul unei pagini web separate folosind un cont standard de Twitter, este deosebit de popular printre jurnaliști și întreprinderi.
- Twitter a recunoscut că tweet-urile mai lungi ar fi putut duce la mult mai mult scroll pentru utilizatori.
Twitter a anunțat că abonații la serviciul său premium Blue pot acum să posteze tweet-uri mai lungi, însă știrea a fost umbrită de probleme tehnice. Clienții care plătesc 8 lire sterline pe lună pot beneficia acum de o limită de 4.000 de caractere – cu mult mai mult decât cele 280 de caractere standard pentru cei cu conturi gratuite.
Unii utilizatori nu au putut să posteze deloc miercuri, mii de utilizatori au primit un mesaj care le spunea că au depășit limita zilnică de postare. Unul dintre cei care au reușit să transmită un mesaj a fost Twitter Support, care spunea: „Este posibil ca Twitter să nu funcționeze conform așteptărilor pentru unii dintre voi. Ne cerem scuze pentru probleme. Suntem conștienți și lucrăm pentru a rezolva problema”.
Aceasta este cea mai recentă eroare pe care rețeaua de socializare a suferit-o de la preluarea de către Elon Musk la sfârșitul anului trecut – miliardarul hotărând rapid să concedieze un număr important de angajați.
Twitter a recunoscut că tweet-urile mai lungi ar fi putut duce la mult mai mult scroll pentru utilizatori, dar a spus: „Nu vă faceți griji, Twitter este tot Twitter. Știm că tweet-urile mai lungi ar putea însemna mult scroll, așa că vor fi limitate la 280 de caractere pe cronologie și veți vedea o invitație arată mai mult pentru a da clic și a citi întregul tweet.”
Utilizatorii Twitter au raportat, de asemenea, că TweetDeck – o aplicație de tablou de bord pentru social media care permite utilizatorilor să creeze mai multe fluxuri adaptate la subiectele despre care doresc să obțină informații – a fost, de asemenea, oprită.
Serviciul gratuit, care este accesat prin intermediul unei pagini web separate folosind un cont standard de Twitter, este deosebit de popular printre jurnaliști și întreprinderi.