• Este o piață care a crescut în ultimii ani și este suficient de puternică pentru a-și susține propria aplicație.
  • În august, Illinois a devenit primul – și rămâne singurul – stat care a consacrat protecția copiilor influenceri în lege.
  • Senatul Californiei tocmai a adoptat un proiect de lege similar, iar legislatorii din alte state speră să facă același lucru în acest an.

Koti și Haven Garza cu greu pot pronunța cuvântul „influencer”. Gemenele în vârstă de 7 ani își împărtășesc deja rutinele de îngrijire a pielii pentru a se potrivi celor 4,8 milioane de urmăritori de pe TikTok, scrie NBC News.

„Pregătește-te cu mine să ieși la cină”, îi spune Haven Garza camerei într-un videoclip TikTok care a strâns 2,6 milioane de vizualizări. „În primul rând, picăturile mele Bronzi și Goldi”, continuă ea, aplicând seruri în față cu un burete de machiaj.

„Garza Crew” a devenit viral pentru prima dată pe TikTok în 2020, după ce mama lor, Adrea Garza, a participat la provocarea „flip the switch” cu una dintre fete. În aproximativ o săptămână, primul videoclip al familiei a strâns peste 100.000 de vizionări, iar copiii de atunci erau pe drumul spre faima pe internet.
Cele două surori fac parte dintr-un nou val de influenți Gen Alpha – creatori născuți între 2010 și 2024 – care își construiesc urmăritori online pentru videoclipurile postate în conturile lor administrate de părinți.

Recomandări

LA VREMURI NOI, ROȚI NOI
IRAN ȘI ISRAEL CONTINUĂ CONFRUNTAREA
TAYLOR SWIFT, CRITICATĂ DUR DE COURTNEY LOVE
UPT SCHIMBĂ EDUCAȚIA PRIN TEHNOLOGIE
SUNAK PUNE STOP FUMATULUI
VICTORIA BECKHAM A ÎMPLINIT 50 DE ANI
@garzacrew Such a game changer for our busy morning routines!! @Laifen Store #laifen #laifenhairdryer ♬ original sound – Garza Crew

„Le place”, a spus Adrea Garza despre crearea de conținut online a gemenilor. „Ei cred că este atât de grozav încât oamenii știu cine sunt și vor să facă o poză cu ei oriunde mergem.”

Este o piață care a crescut în ultimii ani și este suficient de puternică pentru a-și susține propria aplicație. Zigazoo, care s-a lansat în 2020, se declară cea mai mare rețea de socializare pentru copii din lume și găzduiește peste 700 de influenceri numiți „talent pentru copii”, care creează „provocări” în tendințe la care alți copii pot participa.

Copii influenceri există de ani de zile, unele dintre cele mai mari canale YouTube care prezintă copii care desfac și examinează jucăriile. Dar, odată cu impulsul recent al legislației pentru protejarea copiilor online, părinții acestor creatori Gen Alpha ar putea face în curând subiectul unei reglementări mai mari.

În august, Illinois a devenit primul – și rămâne singurul – stat care a consacrat protecția copiilor influenceri în lege: dă dreptul copiilor la un procent din câștigurile din conținutul lor online monetizat. Senatul Californiei tocmai a adoptat un proiect de lege similar, iar legislatorii din alte state speră să facă același lucru în acest an.

Citește și