- Echipa care concurează în prezent sub numele de Scuderia AlphaTauri a avut câteva alte înfățișări de-a lungul anilor.
- A fost redenumită Toro Rosso și a devenit echipa-soră a Red Bull Racing.
- Noul director executiv al echipei, Peter Bayer, a confirmat acum că noua „identitate” a echipei a fost decisă.
Două dintre cele 10 echipe de Formula 1 vor suferi o schimbare de nume înainte de sezonul 2024 – una mai dramatică decât cealaltă. Astfel, eforturile de branding și acordurile de sponsorizare profitabile declanșează în mod regulat schimbări de identitate pentru echipele de curse de pe grila de start – unele mai des decât altele.
Echipa care concurează în prezent sub numele de Scuderia AlphaTauri a avut câteva alte înfățișări de-a lungul anilor. A început ca Minardi și a concurat în campionatul mondial timp de 20 de ani sub acest nume înainte de a fi vândută către Red Bull GmbH, informează Mirror UK.
A fost redenumită Toro Rosso și a devenit echipa-soră a Red Bull Racing, folosită pentru a recruta tineri piloți de la academia sa. Din 2020 a concurat sub numele mărcii de îmbrăcăminte a companiei AlphaTauri, dar acest aranjament se va încheia la încheierea acestui sezon.
Noul director executiv al echipei, Peter Bayer, a confirmat acum că noua „identitate” a echipei a fost decisă. Dar a rămas rezervat în privința noului nume pe care îl va adopta echipa. „Discuțiile merg foarte bine, din păcate, nu pot dezvălui încă care va fi numele”, a declarat el. „Acționarii au decis asupra identității echipei, ne vom apropia puțin mai mult de familia Red Bull. Este o perioadă incitantă să vezi cum se naște o echipă de Formula 1, este o experiență unică, sunt foarte fericit să trăiesc așa ceva.”
O revenire la Toro Rosso a fost exclusă încă de la începutul procesului. În schimb, echipa a purtat discuții cu mărci de renume pentru un potențial acord comercial profitabil. Hugo Boss a fost puternic legat, în timp ce rapoarte recente au indicat, de asemenea, Adidas ca potențial sponsor principal.
AlphaTauri nu este singura echipă care trece printr-o schimbare de nume în acest moment. Echipa Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team este, de asemenea, pregătită pentru o mică schimbare de identitate, deși aceasta va fi mult mai puțin vizibilă, constructorul de automobile emblematice fiind în continuare marca principală implicată.
Citește și:
- Un cutremur cu magnitudinea de 6,3 grade a lovit duminică vestul Afganistanului, la puțin peste o săptămână după ce seisme puternice au ucis mii de oameni
- O nouă proteină ar putea avea un impact major în tratamentul împotriva bolii Alzheimer. Ce descoperiri au făcut cercetătorii
- 7.000 de soldați din forța «Sentinela» sunt dislocați pe străzi în Franța. Nivelul de alertă este maxim după asasinarea unui profesor la Arras