Formula 1 câștigă public nou. Serialul „Drive to Survive” crește popularitatea competiției

„The Formula” dezvăluie modul în care serialul „Drive to Survive” a schimbat percepția publicului asupra Formulei 1. Serialul de pe Netflix aduce în prim-plan personalități și conflicte din spatele scenei și transformă acest sport într-un spectacol atrăgător.

Cât succes are The Formula?

Datorită acestui reality show, Formula 1 a reușit să-și crească popularitatea. Acest episod, pe care-l găsești și pe Netflix, a schimbat mult modul în care sportul era perceput, în special în America. Înainte ca Liberty Media să preia controlul în 2017, spectacolul Formula 1 era dominat de discuții tehnice, analizau regulile și strategiile de cursă.

Sean Bratches, numit de Liberty țarul comercial, a propus ideea de a aduce lumina asupra aspectelor umane ale sportului prin intermediul acestui show, numit Drive to Survive. Au adus în prim-plan protagoniștii: adică șoferii și echipele și practic au transformat sportul într-un spectacol pentru toată lumea. Marele producător de emisiuni sport, David Hill, a adus mai multe camere pe circuit, a ordonat o prezentare mai dinamică și a introdus chiar și o coloană sonoră nouă pentru a sublinia atmosfera de urgență a cursei.

Serialul a avut un impact imediat. A crescut audiența și interesul față de Formula 1. Dar, ca peste tot avem și controverse. Campionul mondial Max Verstappen își exprimă îngrijorarea cu privire la schimbările din sport și orientarea către entertainment în detrimentul motorsportului pur. Totuși datorită acestui episod sportul și-a câștigat un nou public, atât în SUA cât și la nivel global.

Citește și

Exit mobile version