• O analiză explică cum ChatGPT schimbă modalitatea în care sunt gestionate călătoriile.
  • 97% din directorii de turism susțin că AI-ul îi va ajuta în următorii 5 ani.
  • Companii de travel, precum Expedia, a anunțat deja colaborarea cu Open AI.
  • 66% din totalul rezervărilor de vacanță se fac online, 33% dintre acestea pe telefon.

A.I. nu aduce revoluție doar în domeniul tehnologic, medical sau educațional, ci și în industria travel. O analiză marca Euromonitor, explică cum ChatGPT-ul schimbă modalitatea în care sunt gestionate operațiunile de călătorie.

Euromonitor spune că acest program conduce la o nouă fază de automatizare, de la sarcini diverse la operațiuni, sau marketing și codificare. Ideea este susținută și de directorii din turism, un procent de 97% susțin că AI-ul îi va ajuta în următorii 5 ani. Practic, folosim aceste sisteme pentru a ne personaliza călătoriile. Expedia, de exemplu, deja a anunțat colaborarea cu Open AI – iar varianta cu inteligență artificială acordă recomandări personalizate și facilitează rezervările. Practic, ai un asistent virtual care îți
găsește vacanța (avion, cazare, atracții).

Expedia nu este singura companie care anunță această colaborare. Și hotelurile apelează deja la Open AI pentru serviciul clienți, automatizând sarcinile mărunte.

Recomandări

PREMIUL NOBEL PT. MEDICINĂ
UCRAINA LOVEȘTE CRIMEEA
ISRAEL LUPTĂ SĂ SUPRAVIEȚUIASCĂ
PRIMAR MEXICAN UCIS
UN AN DE RĂZBOI, RESTUL ZILE
UN AN DE RĂZBOI, CÂTE ZILE

Datele Euromonitor arată că anul acesta, 66% din totalul rezervărilor de vacanță se fac online, 33% dintre acestea pe telefon. 45,1% dintre consumatori spun că nu sunt îngrijorați de cantitatea de date pe care companiile le dețin despre ei, în timp ce doar 23,1% se simt în control asupra datelor lor și 21,8% nu vor să împărtășească deloc informații personale.

Citește și: