• Suedia a renunțat la manualele digitale și a revenit la cele clasice.
  • În UK, elevii studiază după cărțile lui Harry Potter.
  • În SUA se fac cursuri de inteligență artificială sau robotică.

Cum adaptăm necesitățile generației actuale? Nu știm. Se spun multe pe hârtie, dar se fac puține în practică. În UK, elevii studiază după cărțile lui Harry Potter, iar în SUA se fac cursuri de inteligență artificială sau robotică. Nu avem o educație ca afară, dar nici nu facem ceva pentru asta. An de an, elevii cară ghiozdane de câteva kilograme, când ar putea să învețe de pe tablete.

„E nevoie, în primul rând, de schimbarea mentalităților publicului, ale părinților, elevilor, dar în special din partea ministerului și a sistemului de educație pentru că trebuie să înțelegem faptul că lumea se schimbă cu o viteză destul de accelerată în comparație cu capacitatea administrativă prin care, prin mijloace birocratice, trebuie să se adapteze la aceste noi realizări. Din păcate, întregul sistem de învățământ din lume se confruntă cu această problemă”, a explicat Alexandru Panait, cyber security expert, la Aleph News.

La noi se văd diferențe mai mari față de alte țări, dar este o o situație generală la nivel mondial și trebuie ca să reușim să atragem cât mai mult învățătura digitală.

Recomandări

MACRON: EUROPA POATE MURI
XI MERGE LA PARIS
PICASSO ÎȘI DEDICĂ VIAȚA ARTEI
KIEVUL SE DIGITALIZEAZĂ
E-SKIN IMITĂ ATINGEREA UMANĂ
PROGNOZA METEO DE PAȘTE

„În primul rând, să ofere instituțiile educaționale materiale cât mai multe în format digital, dar cred că cea mai importantă unealtă pe care o are digitalizarea în secolul XI este faptul că permite studenților să fie autorizați, adică fiecare tânăr trebuie să înțeleagă faptul că internetul este o unealtă foarte puternică, inteligența artificială la fel și depinde de ei să caute și să folosească aceste vânate pentru propria dezvoltare”, a spus Alexandru Panait, cyber security expert, la Aleph News.

Citește și: