• Apple evită punctele de exclamație din branding.
  • Cele mai tari startup-uri urmează exemplul Apple.
  • Ideea este că mesajul contează, nu exclamațiile.

Ai observat că Apple nu folosește puncte de exclamație? Acest mic detaliu spune multe despre filozofia companiei, care a cucerit lumea prin calitatea produselor sale.

De ce Apple evită punctele de exclamație?

Chris Matyszczyk explorează cum Apple, și alte companii de top, comunică seriozitate și importanță fără a apela la punctele de exclamație. Folosind cuvinte ca „Mind-blowing. Head-turning” pentru MacBook Pro, compania transmite entuziasm fără a părea că încearcă prea mult. Acest stil subliniază o comunicare măsurată, sugerând că produsul vorbește de la sine.

Cum reacționează alte companii la utilizarea punctelor de exclamație?

Matyszczyk a analizat top 100 startup-uri din America, observând că majoritatea evită punctele de exclamație, preferând o comunicare mai reținută. Exemplele variază de la companii tech la cele de cosmetice, demonstrând că seriozitatea și importanța sunt mai eficiente decât excitația exagerată.

Recomandări

AVEM PRINTRE CELE MAI MICI PREȚURI LA ENERGIE
BLINKEN, AVERTISMENT CĂTRE CHINA
VICTORIE PENTRU ALCARAZ LA MADRID
UNDE MERGI ÎN VACANȚA DE PAȘTE?
AZI FACI SPORT ÎN PARCUL COPIILOR
JOE BIDEN, DECLARAȚIE ȘOCANTĂ

Citește și