- Cea mai recentă majorare de preț crește prețurile de pornire la 1,19 euro.
- O creștere rapidă a inflației, a ratelor dobânzilor și a prețurilor la energie în acest an a afectat yenul, euro și majoritatea monedelor din economiile emergente.
- În afară de țările din zona euro, creșterile de prețuri vor afecta Suedia și Polonia în Europa; Japonia, Malaezia, Pakistan, Coreea de Sud și Vietnam în Asia; și Chile în America de Sud.
Apple a anunțat marți că va majora prețurile aplicațiilor și achizițiilor în aplicații de pe App Store începând de luna viitoare în toată zona euro și în unele țări din Asia și America de Sud. Noile prețuri, cu excepția abonamentelor cu reînnoire automată, vor intra în vigoare începând cu 5 octombrie, a precizat Apple într-o postare pe blog.
Advertisment
Gigantul tehnologic american își ajustează periodic prețurile în diferite regiuni și a redus prețurile pentru țările din zona euro anul trecut pentru a le ajusta în funcție de valute și taxe, scăzând prețurile de pornire pentru multe aplicații la 99 de eurocenți, de la 1,09 euro. Cea mai recentă majorare de preț crește aceste prețuri de pornire la 1,19 euro.
O creștere rapidă a inflației, a ratelor dobânzilor și a prețurilor la energie în acest an a afectat yenul, euro și majoritatea monedelor din economiile emergente. Euro a coborât la minimele ultimelor două decenii în acest an și de câteva săptămâni se află în jurul parității față de dolar.
Recomandări
În afară de țările din zona euro, creșterile de prețuri vor afecta Suedia și Polonia în Europa; Japonia, Malaezia, Pakistan, Coreea de Sud și Vietnam în Asia; și Chile în America de Sud. În cazul unor țări precum Vietnam, creșterea prețurilor s-a datorat noilor reglementări referitoare la colectarea taxelor de la consumatori, a precizat Apple.
Apple, care și-a lansat ultima generație de iPhone-uri la începutul acestei luni, și-a dezvoltat activitatea de servicii pentru a reduce dependența de smartphone-urile sale de bază. Veniturile din afacerea de servicii a Apple, care include App Store, au crescut într-un ritm rapid în ultimii ani și acum se situează în jurul a 20 de miliarde de dolari pe trimestru.
Partenerii noștri