• Aplicația gratuită a început să fie disponibilă de joi pe iPhone-urile din SUA, urmând ca mai târziu să ajungă și pe telefoanele cu Android.
  • Spre deosebire de versiunea web, îi puteți adresa întrebări folosind vocea.
  • Compania a declarat că va rămâne fără reclame, dar vă sincronizează istoricul pe toate dispozitivele”.

ChatGPT este acum o aplicație pentru smartphone, ceea ce ar putea fi o veste bună pentru persoanele cărora le place să folosească chatbotul cu inteligență artificială și o veste proastă pentru toate aplicațiile clone care au încercat să profite de pe urma acestei tehnologii, scrie AP News.

Aplicația gratuită a început să fie disponibilă de joi pe iPhone-urile din SUA, urmând ca mai târziu să ajungă și pe telefoanele cu Android. Spre deosebire de versiunea web, îi puteți adresa întrebări folosind vocea. Compania care o produce, OpenAI, a declarat că va rămâne fără reclame, dar vă sincronizează istoricul pe toate dispozitivele”.

Începem lansarea în SUA și ne vom extinde în alte țări în săptămânile următoare”, se arată într-o postare pe blog care anunță noua aplicație, descrisă în App Store ca fiind aplicația oficială” a OpenAI.

Recomandări

ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
EUROPA ÎNVINGE CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY A DEVENIT VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE

Au trecut mai mult de cinci luni de când OpenAI a lansat ChatGPT pentru public, stârnind entuziasm și alarmă față de capacitatea sa de a genera eseuri, poezii, scrisori tipizate și răspunsuri conversaționale convingătoare, asemănătoare cu cele umane, la aproape orice întrebare. Start-up-ul din San Francisco nu a părut niciodată să se grăbească să o introducă pe telefoane – unde majoritatea oamenilor accesează internetul.

Acest lucru a ajutat la creșterea numărului de chatboturi clone construite pe baza aceleiași tehnologii sau a unor tehnologii similare, unele dintre acestea fiind descrise de firma de securitate Sophos ca fiind fleeceware” într-un raport din această săptămână deoarece îi determină pe utilizatorii neștiutori să se înscrie într-o versiune de încercare gratuită care se transformă într-un abonament recurent sau folosesc tehnici publicitare intruzive.

Citește și