Expedia vrea să „expedieze” Google. Compania investește în A.I. ca să scape de motoarele de căutare

Portalul de turism Expedia vrea să scape de Google cu ajutorul Inteligenței Artificiale. Pagina web de călătorii investește în A.I. ca să ofere asistență personalizată celor care își caută următoarea destinație.

Expedia vrea să schimbe modul în care oamenii își planifică vacanțele

Expedia urmărește să dezvolte un sistem de recomandări personalizate care să ajute utilizatorii să-și decidă următoarele vacanțe. Acest sistem va folosi datele despre preferințele de călătorie ale utilizatorilor și informații despre zboruri și hoteluri pentru a sugera destinații relevante.

Care este avantajul adus de această schimbare pentru utilizatori?

Utilizatorii vor putea să obțină recomandări personalizate pentru destinații de călătorie, economisind timpul petrecut în căutarea manuală a informațiilor. De asemenea, acest lucru ar putea să ducă la descoperirea de destinații noi și interesante pe baza experiențelor anterioare.

Expedia speră să atragă mai mulți utilizatori direcți pe site-ul său și să reducă dependența de motoarele de căutare externe, precum Google. Această schimbare ar putea să aducă mai multe venituri companiei și să îmbunătățească experiența utilizatorilor pe platforma sa.

Citește și

Exit mobile version