• Adobe Inc. a lansat marți un instrument menit să ajute departamentele de marketing ale magazinelor de comerț electronic să genereze imagini ale produselor fără a fi nevoite să plătească pentru atâtea ședințe foto.
  • Instrumentul, denumit Project Sunrise, va permite echipelor de marketing să genereze noi variații de imagini pornind de la un model tridimensional de produse.
  • Sistemul software poate genera apoi variații cu diferite culori și texturi, cum ar fi piele netedă sau piele de căprioară, și le poate introduce în sistemul de comerț electronic al unui site web.

Adobe Inc. a lansat marți un instrument menit să ajute departamentele de marketing ale magazinelor de comerț electronic să genereze imagini ale produselor fără a fi nevoite să plătească pentru atâtea ședințe foto.

Instrumentul, denumit Project Sunrise, va permite echipelor de marketing să genereze noi variații de imagini pornind de la un model tridimensional de produse precum pantofi, gadgeturi de bucătărie sau mobilier. Acesta este conceput pentru a permite profesioniștilor în marketing să creeze imaginile de care au nevoie pentru paginile web și e-mailurile de marketing.

Produsul se află la granița dintre activitatea de lungă durată a companiei Adobe, cu sediul în San Jose, California, de generare și editare a imaginilor, și cea mai nouă, de furnizare de instrumente tehnologice pentru marketing și comerț electronic.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

Pentru companiile de comerț electronic care au în cataloage mii de produse în diferite culori și finisaje, randările foarte realiste au depășit deja fotografiile tradiționale în multe aplicații. Companii precum Amazon.com Inc și Target Corp folosesc astfel de randări. Dar chiar și faptul de a ține pasul cu realizarea de randări a creat o cantitate imensă de muncă pentru companiile de comerț electronic, deoarece campaniile de marketing au devenit mai bine direcționate, a declarat Francois Cottin, director senior de marketing pentru afacerea Substance 3D de la Adobe.

De exemplu, a spus Cottin, o companie care vinde o mașină de cafea ar putea dori să arate gadgetul pe un fundal diferit în diferite țări, deoarece bucătăriile germane pot arăta diferit de cele din California. Majoritatea companiilor trebuie să apeleze la artiști 3D pentru a crea fiecare imagine.

Site-urile mari de comerț electronic au sute de persoane” care creează manual reprezentări 3D, a spus Cottin. Este la fel de mare ca studiourile de efecte vizuale care lucrează pentru Disney sau Marvel”.

Noul sistem Adobe automatizează multe dintre aceste detalii. În cazul unui pantof, de exemplu, un artist ar putea crea un model 3D al modelului de bază al pantofului. Sistemul software poate genera apoi variații cu diferite culori și texturi, cum ar fi piele netedă sau piele de căprioară, și le poate introduce în sistemul de comerț electronic al unui site web.

Această platformă este folosită de creativi, pe de o parte, și de comercianți și marketeri, pe de altă parte”, a spus Cottin.

Citește și