- Platforma socială TikTok și-ar putea lansa propriul său magazin online cu alte companii de retailing.
- Noua funcție a magazinului online va permite TikTok să își cumpere propriile produse și să gestioneze logistica și serviciile pentru clienți.
- Magazinul online s-ar putea lansa în SUA chiar luna viitoare.
TikTok pregătește lansarea unui magazin online pentru clienții din SUA, scrie The Verge. Magazinul online ar putea fi găzduit în interiorul aplicației, sub o fila de e-commerce.
O dispunere de produse ordonate, dar și produse listate pentru vânzare prin TikTok Shop (funcția de shopping existentă a aplicatiei de social media), vor fi de vânzare. Noua funcție ar putea fi lansată luna viitoare.
TikTok din China a încercat să faca shopping-ul online sa se întample în SUA de o vreme. Actuala funcție TikTok Shop permite brandurilor să vânda produse în aplicație, dar lansarea a fost încetinită de faptul că compania din China se confruntă cu o interdicție din cauza riscurilor la adresa securității naționale.
De asemenea, compania chineză de social media a încercat să lanseze shopping live prin streaming video în SUA, dar nu a avut succes în comparație cu anumite regiuni din Asia.
Dar, spre deosebire de aceste încercări anterioare, noua funcție a magazinului online va permite TikTok să își cumpere propriile produse, cum ar fi jucării și articole de bucătărie, și să gestioneze logistica și serviciile pentru clienți.
Compania de social media TikTok nu a răspuns deocamdată la o solicitare de comentarii cu privire la magazinul online, potrivit The Verge. Cu toate acestea, vestea nu este complet surprinzătoare. Anunțurile de locuri de muncă reperate în toamna anului trecut au indicat faptul că firma cu sediul în China lucrează la construirea unei rețele de centre de livrare în SUA pentru a concura cu companii de retail precum Amazon.
Citește și