- WhatsApp intră în lumea sportului prin sponsorizarea echipei de Formula 1, Mercedes.
- Directorul echipei, Toto Wolff consideră că pentru Mercedes, WhatsApp este de nepreţuit.
- WhatsApp este utilizat de un tot globul și este un instrument principal de comunicare.
WhatsApp se implică și în lumea sportului și investește în Formula 1. Fondatorii platformei de social media au bătut palma și vor sponsoriza echipa Mercedes.
WhatsApp a decis să intre în lumea sportului prin sponsorizarea echipei de Formula 1 Mercedes. Este vorba despre un acord pe mai mulţi ani și este prima sponsorizare de acest gen. Platforma conectează peste două miliarde de persoane la nivel global. În timp ce americanii tind să folosească iMessage prin intermediul telefoanelor Apple, WhatsApp este utilizat mai peste tot în restul lumii şi devenise principalul instrument de comunicare pentru echipa Mercedes.
Directorul, Toto Wolff spune că nu este neobișnuit să primească mesaje în grupuri de discuții WhatsApp de la membrii consiliului de administrație al Mercedes care pun la îndoială strategia în timpul curselor. Funcţia de difuzare permite să împărtăşească experienţe şi informaţii din spatele scenei, actualizări din timpul cursei şi conţinut care îi pune în evidenţă pe piloţii Lewis Hamilton şi George Russell şi care nu poate fi găsit în altă parte. Pentru Mercedes, Wolff consideră că WhatsApp este de nepreţuit. El spune că poate trece o zi întreagă fără să vorbească cu un singur membru al echipei, deoarece poate comunica cu întreaga companie prin intermediul canalelor WhatsApp.
Citește și